Ik heb elders op dit forum iemand een reactie zien geven over het feit dat er geen jaarrekening ingediend hoeft te worden over het lopende jaar indien een BV tijdens het lopende jaar geliquideerd wordt?
Ik kon hier echter geen bron van informatie bij vinden en vraag me dan ook af hoe het precies zit. Ik ben namelijk voornemens een BV te liquideren, maar ik stuit op nog wat (misschien simpele) vragen.
1. Moet er een jaarrekening opgesteld worden over 2014 als ik de BV nog dit jaar liquideer?
2. Dienen de notulen door een accountant worden opgesteld/ondertekend indien er 2 aandeelhouders zijn?
Alvast vriendelijk bedankt voor eventuele opheldering.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sincity
Sincity
Ik heb elders op dit forum iemand een reactie zien geven over het feit dat er geen jaarrekening ingediend hoeft te worden over het lopende jaar indien een BV tijdens het lopende jaar geliquideerd wordt?
Ik kon hier echter geen bron van informatie bij vinden en vraag me dan ook af hoe het precies zit. Ik ben namelijk voornemens een BV te liquideren, maar ik stuit op nog wat (misschien simpele) vragen.
1. Moet er een jaarrekening opgesteld worden over 2014 als ik de BV nog dit jaar liquideer?
2. Dienen de notulen door een accountant worden opgesteld/ondertekend indien er 2 aandeelhouders zijn?
Alvast vriendelijk bedankt voor eventuele opheldering.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47085-jaarrekening-bij-liquidatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag