Heb al een tijd gespeurd en verscheidene topics op dit interessante forum gelezen, maar ik kom er toch niet helemaal uit. >;(
Ik sta op het punt een auto te kopen welke in februari 2015 Youngtimer wordt. Deze wil ik daarom zakelijk inbrengen (ZZP) om vanaf dan fiscaal voordelig te rijden.
De periode tot februari (5 maanden) is het vanwege de weinige km's die ik rij alleen zeer ongunstig om de auto dan ook al op de zaak te hebben staan. De bijtelling is dan te hoog.
Is het mogelijk om de marge-auto nu prive te kopen, tot februari prive mee te rijden en vanaf dan zakelijk in te brengen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Diederickdg
Diederickdg
Goedemiddag,
Heb al een tijd gespeurd en verscheidene topics op dit interessante forum gelezen, maar ik kom er toch niet helemaal uit. >;(
Ik sta op het punt een auto te kopen welke in februari 2015 Youngtimer wordt. Deze wil ik daarom zakelijk inbrengen (ZZP) om vanaf dan fiscaal voordelig te rijden.
De periode tot februari (5 maanden) is het vanwege de weinige km's die ik rij alleen zeer ongunstig om de auto dan ook al op de zaak te hebben staan. De bijtelling is dan te hoog.
Is het mogelijk om de marge-auto nu prive te kopen, tot februari prive mee te rijden en vanaf dan zakelijk in te brengen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Groet Diederick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47094-youngtimer-to-be-kopen-zakelijk-of-priv%C3%A9-kilometers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag