• 0

Presentaties en workshops aan jongeren

We willen bedrijven benaderen om sponsoring aan te vragen voor onze organisatie.

Het gaat om presentaties en workshops die gegeven zullen worden aan jongeren. Deze zijn laagdrempelig, ook met ervaringsdeskundigen en in de tone of voice van de jongeren -met humor, muziek en direct.

Omdat we startende zijn en ook omdat we de jongeren gaan motiveren en in beweging brengen met cadeaus die ze zullen ontvangen tijdens de workshops zoeken we sponsoren.

Sponsoren in geld maar ook in goederen.

De goederen zullen verdeeld worden bij jongeren tussen 12 en 15 jaar. Die later ook hun klanten kunnen worden. Een win/win situatie dus!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Omdat we startende zijn en ook omdat we de jongeren gaan motiveren en in beweging brengen met cadeaus die ze zullen ontvangen tijdens de workshops zoeken we sponsoren.

Om wat voor workshops gaat het? Je hebt het over jongeren en ervaringsdeskundigen, dus moet ik dan denken in de richting van workshops op het gebied van spijbelen, criminaliteit, omgaan met geld, voeding, roken, drugs, e.d.?

 

Aan wat voor cadeaus denk je? Bij "kom naar de workshop en ontvang een iPhone" denk ik dat die jongeren met name voor de iPhone komen en niet zozeer voor de inhoud van de workshop. En ik vraag me af of je daar dan sponsors voor vindt.

 

Probeer eens iets op te zetten als:

 

- wij zijn ...

- wij willen ...

- het resultaat is ...

- sponsoring hiervan past bij uw bedrijf omdat ...

- wij denken qua sponsoring / investering aan ...

- voordelen van deze sponsoring voor uw bedrijf zijn ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.