• 0

Wie heeft er tips voor betere vindbaarheid webshop

Beste forumleden,

Sinds enkele maanden zijn wij online gegaan met www.go-vapour.nl een webshop op het gebied van elektrisch roken. Ondanks het feit dat wij veel tijd hebben gestoken in seo content, een blog en social media zouden we graag meer bezoekers krijgen op onze site en beter vindbaar willen zijn binnen google. Alle tips zijn welkom

Go-Vapour is een webwinkel gericht op de verkoop van elektrische sigaretten, e-liquids en aanverwante artikelen.

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Goedenmiddag,

Als marketingman denk ik zelf dat je eerst je doelgroep moet gaan bepalen. In jullie geval is het, even kort gezegd, makkelijk. Jullie richten je alleen op de rokers.

Hoe bereik je de rokers? Dat kan op verschillende manier.

Wellicht mag je iets plaatsen in de lokale/regionale sigarenwinkels? Wellicht vragen ze wel een kleine vergoeding aan je voor het plaatsen van je "reclame".

Je doelgroep loopt uiteraard ook in de supermarkten. Zelf heb ik goede ervaringen met reclame maken in supermarkten, maar niet zoals iedereen denkt met van die schermen. Je moet je doelgroep raken waar ze zijn. Denk ook eens aan advertenties in een restaurant of in de toiletten van een restaurant. In 9 van de 10 gevallen moeten de rokers toch buitenstaan.

Bezoekers naar je website krijgen kan je eventueel ook doen via Adwords (ben ik zelf nu ook een try out mee aan het doen). Twitter werkt ook nog steeds om volgers te krijgen. Maar facebook en Linkedin ook. Maak eens een bedrijfspagina op Linkedin en Twitter aan. Zorg dat je naam bekend wordt. Bekend maakt bemind!

Met vriendelijke groeten,

Gregory Stuurman

TradinQ Sales & Marketingsupport

• 0

Beste Go-vapour,

Als je je website of product wilt laten reviewen dan hebben we daarvoor een speciaal board voor met eigen spelregels en een vast format.

Dit zijn de spelregels: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=22362

en het board vind je hier: Wat vinden jullie van mijn...

Dit topic heb ik gesloten en ik verzoek je je bericht opnieuw te plaatsen in dat board.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar