Merk ook dat er wat engelse/amerikaanse bezoekers komen, maar dat die snel vertrekken omdat ze nederlands niet kunnen. Veel komen van instagram.
Nu heb ik ook veel belgische klanten, maar verder niets internationaal (1 x naar duitsland verstuurd).
aangezien ik een niche heb die toch wel nauw staat met weer (lees: goed weer), wil ik graag uitbreiden naar de rest van europa. En natuurlijk om meer omzet te genereren.
Nu wil ik dus een meertalige webshop ervan maken (via biedmeer). Alleen wil ik dus voor de engels talige shop ook een andere domein naam.
welke zal ik dan registreren? .com is helaas al weg (stom stom, had die al vast moeten leggen).
Er is nu nog .eu/ .co.uk/.be/info/nu/net etc etc. alleen .com en .de is weg.
Wat zouden jullie pakken en waarom? .eu lijkt me verstandigste.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Avesnl
Avesnl
Mijn webshop loopt nu ongeveer 6 maanden.
Merk ook dat er wat engelse/amerikaanse bezoekers komen, maar dat die snel vertrekken omdat ze nederlands niet kunnen. Veel komen van instagram.
Nu heb ik ook veel belgische klanten, maar verder niets internationaal (1 x naar duitsland verstuurd).
aangezien ik een niche heb die toch wel nauw staat met weer (lees: goed weer), wil ik graag uitbreiden naar de rest van europa. En natuurlijk om meer omzet te genereren.
Nu wil ik dus een meertalige webshop ervan maken (via biedmeer). Alleen wil ik dus voor de engels talige shop ook een andere domein naam.
welke zal ik dan registreren? .com is helaas al weg (stom stom, had die al vast moeten leggen).
Er is nu nog .eu/ .co.uk/.be/info/nu/net etc etc. alleen .com en .de is weg.
Wat zouden jullie pakken en waarom? .eu lijkt me verstandigste.
Bericht wijzigen/verwijderen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47428-webshop-uitbreiden-internationaal-binnen-eu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag