• 0

Online boekhoud programma aanschaffen?

Beste leden,

 

Wij werken erg chaotisch en zijn tot de conclusie gekomen om een een boekhouding software aan te schaffen die we per maand huren aan een bepaald bedrag.

Echter is het ons onbekend in welke terrein we ons moeten begeven en of hier mensen aanwezig zijn die hier iets meer verstand van hebben?

 

Gebruiken jullie administratie-software?

-Zo ja, de welke?

 

Graag tips

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mensen kunnen je pas vertellen wat een handig administratiepakket is, als je vertelt wat je doet met je onderneming en wat je verwacht van zo'n pakket.

 

Om alvast een illusie aan stukken te slaan: je gaat er niet minder chaotisch door werken, vrees ik.

Misschien - weet ik het - ben je net zo veel, zo niet meer geholpen als je de administratie minder chaotisch benadert.

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
  • 0

Mensen kunnen je pas vertellen wat een handig administratiepakket is, als je vertelt wat je doet met je onderneming en wat je verwacht van zo'n pakket.

 

Om alvast een illusie aan stukken te slaan: je gaat er niet minder chaotisch door werken, vrees ik.

Misschien - weet ik het - ben je net zo veel, zo niet meer geholpen als je de administratie minder chaotisch benadert.

 

Beste

 

Wij verkopen keuken apparatuur en zou graag een module om afspraken in te plannen.

Klanten module waar klanten komen te staan

facturen opmaken

Online agenda planner

Link naar reactie
  • 0

Wij verkopen keuken apparatuur en zou graag een module om afspraken in te plannen.

Klanten module waar klanten komen te staan

facturen opmaken

Online agenda planner

 

Velen zullen zeggen dat je dan een maatwerk (= duur) programma nodig hebt, maar dat hoeft niet per definitie. De mogelijkheden van een pakket moet je ruimer zien dan de "enge" benaming die er aan wordt gegeven.

 

Zo heb ik de administratie ingericht voor een kapster.

De module uren kan ik namelijk inrichten voor het uitwerken van wat je gedaan hebt, maar je kunt er ook een planning aan toe voegen (uren noteren in de toekomst).

Op het moment dat de afspraak gedaan was, kon er meteen gefactureerd worden en eventuele producten/behandelingen toegevoegd worden.

 

Dit is dus mogelijk en hoeft niet duur te zijn. Nu was dit voor een kapster, maar dat kan dus ook voor elk ander vakgebied.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie
  • 0

Je geeft aan dat jullie chaotisch werken. Een boekhoudprogramma kan structuur aanbrengen maar is op zichzelf geen oplossing voor chaos. Daarbij zul je ook iets moeten veranderen aan jullie werkwijze.

 

Er zijn heel veel soorten programma's. De eerste vraag is wat je precies wilt kunnen doen. Maak eens een lijst met gevraagde functionaliteit en ga dan het internet op om een long list te maken. Bij veel online programma's kun je een proefperiode aanvragen. Dat is perfect om te kijken of een programma bij jullie en jullie behoeften past.

 

Daarnaast zou je ook met je boekhouder kunnen overleggen. Door een product te kiezen waarmee ook je boekhouder makkelijk kan werken kun je een stuk efficiënter werken.

Ficsus.nl - Online boekhouden makkelijk én leuk! Vanaf 8,75 per maand.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.