Jeroen Bakker Geplaatst: 10 augustus 2002 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 10 augustus 2002 De Nederlandse plastuit is bekend veronderstel ik. Lees nu dit, een Aziatisch artikel wat ik zojuist tegenkwam, Paper funnel to the rescue of women. Toeval? 8) Link naar reactie
Gast Kanban Geplaatst: 10 augustus 2002 Gast Kanban Geplaatst: 10 augustus 2002 Hahaha die plastuit is echt niets nieuws! Toen dat ding in nederland werd geintroduceerd bestond hij al heel lang. Ik heb ooit een octrooionderzoek gedaan naar iets soortgelijks en hij is echt al vele malen uitgevonden over de gehele wereld! Kanban Ps. Zijn er vrouwen die hem hebben getest? Link naar reactie
reafro Geplaatst: 10 augustus 2002 reafro 168 3 Geplaatst: 10 augustus 2002 Ik geloof dat ergens in de afgelopen weken een artikel in BN/DeStem heeft gestaan m.b.t. dit onderwerp. Er werden mondjesmaat tuitjes verkocht, maar het was geen marktkiller, om het zo maar eens te zeggen..... ;D CAD-ondersteuning PLUS?? www.iarf.nl mail of bel gerust! Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling Link naar reactie
Arjan Geplaatst: 12 augustus 2002 Arjan 269 0 Geplaatst: 12 augustus 2002 Een vriendin van mij heeft hem geprobeerd. Alleen maar rare blikken van mannen op het moment dat zij plaats nam achter een urinoir. Raar gevoel want dat ding wordt warm. En een probleem met het nadruppelen!!! je moet erg voorzichtig zijn met het weghalen van de tuit, er zit nog wat vocht in (gevolg, natte broek). Arjan Brienen Senior Associate First Dutch Capital Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 augustus 2002 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 augustus 2002 Ook ik had het gevoel dat ik alsnog met gebruik van tuit in mijn broek geplast had. Next time gewoon een rokkie aandoen? Want om naast heren plaats te nemen en staand te plassen heeft toch wel iets hoor ! Bydewee Kanban ... miskien dat jouw "iets soorgelijks" een nate damesbroek op kan lossen? Sluitklep met whipe en clean doekie? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 21 augustus 2002 Annedien Hoen 3,2k 287 Geplaatst: 21 augustus 2002 Ik zie God al bij Divine Intellectual Property.... "Goedemiddag heren, ik wil graag octrooi aanvragen op de Adam Plastuit. Geweldige uitvinding! Vrouwen zullen over een jaar of wat wel een uit boompulp vervaardig equivalent vervaardigen, maar dat kan ik zeker niet beschermen?.... hier even tekenen, zo, geweldig bedankt!" *exit God door draaideur* Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 21 augustus 2002 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 21 augustus 2002 Het is nog steeds niet duidelijk of hij wel de creator is van de Adam plastuit ! Miskien moet God eerst octrooi aanvragen op zichzelf ? Kan hij zo weer door de draaidoor naar binnen ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen