• 0

Hondendrol vanger

Vanmorgen kwam mijn schoonmoeder op bezoek met haar rollator vol hondenpoep. Tegenwoordig neemt ze zelfs een fles water en borstel mee, voor als ze ergens op visite komt, gaat ze eerst haar wielen staan borstelen.

 

Toch te gek voor woorden!

 

Ik heb diverse poepschepjes en plasticzakjes op de markt gezien, maar worden maar slecht gebruikt.

 

Is er nou geen handige honden drolle vanger te bedenken?

 

Net zoals zo'n plas tuitje voor dames, iets dat open klapt als de hond gaat poepen. Of verplichte honden poeptraining op een krant of zo. Waarom toch op straat? Voor de goede orde, ik heb niets tegen honden, maar ze kunnen toch wel wat zindelijker door het leven gebracht worden of haal ik weer eens iets aan waar ik me niet druk om moet gaan zitten maken?

 

Zou een leuk produkt of dienst zijn. In twee uur tijd uw hond op een krant of in een bakkie leren poepen! Prijs 70 euro. Verplicht!

 

Perry

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zelf ben ik ook hondenliefhebber en ik ben er tot nog toe in geslaagd om mijn honden te leren waar ze wel en niet hun behoefte mogen doen. Het probleem in training is niet de hond maar het baasje. Vaak zit het gewoon in gemakzucht. Sancties? Kan helpen maar hierbij geldt hetzelfde als bij alle controles: wie gaat waar hoe vaak controleren? M.a.w. het is al een tref als iemand op heterdaad wordt betrapt op het niet opruimen van de hondenpoep.

 

Het is ook weer typerend dat er van "de slachtoffers" creativiteit" wordt verwacht om met de overlast om te kunnen. Typerend, omdat bijvoorbeeld van niet-rokers ook wordt verwacht dat ze rokers vermijden...

 

Ik zie als mogelijke oplossing een syteem dat bij paarden ook wordt toegepast. In Brugge bijvoorbeeld worden de koetspaarden van de stadsrondleidingen voorzien van een opvanglaken dat na elke rit wordt leeggemaakt. De paarden kunnen gewoon hun behoefte doen zonder de straten te bevuilen en de koetsier moet gewoon het laken leegschudden. Dit systeem kan volgens mij makkelijk toegepast worden aan de anatomie van de hond(en). Makkelijk voor het baasje en geen overlast voor de anderen.

"Wie angst heeft voor de toekomst, heeft die toekomst al half bedorven." Georges van Acker

Link naar reactie
  • 0

<>

 

Het geven van een honden poep training zou dus niet verkeerd zijn.

 

 

<>

 

Kun je niets van hondenpoep maken?

 

We kunnen het dan ook belonen. Degen die zijn poep ergens inlevert krijgt dan statiegeld of zo! Net zoals je wat centjes kunt krijgen voor oude kranten.

 

 

<>

 

Een soort lopend bandje, moeten ze daar wel eerst op leren poepen. vervolgens kun je het bandje een slinger geven en wordt de poep opgevangen, onder wordt het schoongemaakt. Wat complex misschien maar kost waarschijnlijk net zo veel als het plaatsen van die vuilnisbakken. Verder een duidelijke markering waar te poepen en als het op een slimme plaats is aangelegd hebben voetgangers er ook minder last van.

 

Een poepband.mmm.

 

Perry

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

zo veel schoenen heeft een mens toch niet?

 

VrGr

 

Waarschijnlijk groeien de kids snel uit hun schoenen en misschien ruimt ze de schoenen weer op na een paar dagen.

 

Blijft bizar.....

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

"

Over de S.H.I.T. coördinator:

Hij heeft een scheet van een vrouw, drie drolletjes van kinderen, woont in een kak-buurt, rijdt in een poep-dure Lancia Faeces, heeft strontvervelende buren en heeft schijt aan z'n schoonmoeder die hem altijd afzeikt.

 

"

 

 

 

 

 

 

 

 

"

Link naar reactie
  • 0

 

<

Hij heeft een scheet van een vrouw, drie drolletjes van kinderen, woont in een kak-buurt, rijdt in een poep-dure Lancia Faeces, heeft strontvervelende buren en heeft schijt aan z'n schoonmoeder die hem altijd afzeikt.>>

 

En heeft altijd een onbestemd geurtje om zich heen hangen:-)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat de drempel tot het oprapen van die smeuige drol blijkbaar te hoog is.

 

Ik zie wel wat in een spray die de drol bevriest, of een middel dat een laagje erom heen spuit dat direct hard word. Het oprapen wordt meteen een feest.

 

Drollen van vleeseters of alleseters vang je niet op in een laken. Jak. Ik zie het me al in de wasmand gooien bij de rest na het 'uitschudden'. Smeerpoets! ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Met de huidige vrieskou is het nog helemaal niet verkeerd om je handen even te warmen. Wel eerst een plastic zakje omdoen natuurlijk.

 

Oeps, de hondekak als concurrent voor mijn handel :o

 

Met de spray die er een laagje omheen legt is het helemaal nog niet zo'n gek idee de drol een tweede leven te schenken als handverwarmer tijdens de wandeling.

 

Misschien kun je die spray aan je assortiment toevoegen samen met een wollen muts voor deze gefixeerde drollen. Net zo'n muts waarmee je een gekookt eitje warmhoudt.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

@malamut

 

Wellicht is het een idee om een hondenpoepwarmtewisselaarsysteem (mooie punten voor Scrabble) te integreren in je kleding. Een soort extra ritszak voor warme hondenpoep. Spaart weer accu-capaciteit en drollen op de stoep.

 

Ga morgen gelijk een octrooi aanvragen.....

;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.