• 0

productiebedrijf gezocht in gerecycled plastic

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Drinkbidons?

Als er nu een product is dat je zeker van 100% virgin materiaal wil laten maken is het dat wel.

 

Paraplu's en regenjassen zijn veel fabrieken voor te vinden, je moet ze alleen even overtuigen dat ze gerecycled materiaal gaan gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Drinkbidons?

Als er nu een product is dat je zeker van 100% virgin materiaal wil laten maken is het dat wel.

 

Paraplu's en regenjassen zijn veel fabrieken voor te vinden, je moet ze alleen even overtuigen dat ze gerecycled materiaal gaan gebruiken.

 

Ja ook Drinkbidons (zoals Dopper drinkflessen die ook van recycled plastic zijn gemaakt)

Een aantal jaar geleden heb ik eerder een bedrijf (in kindertassen) gehad, in het begin lieten we die tassen zelf maken in China (via Frankfurt beurs). Later hebben wij dat via een verpakkingsbedrijf in Nederland laten verlopen die het met China coördineerde en ons destijds ook hielp met ontwerp.

Eigenlijk wil ik nu op zoek naar een bedrijf in Nederland die mij helpt met ontwerp en inkoop van gerecycelde producten van plastic die met water te maken hebben (bidons, paraplu, poncho's, regenhoedjes) met mijn merknaam er op. Nog tips of kun jij daar iets in betekenen?

Importeur eco producten onder eigen merk maar ook privat label /custommade.

Link naar reactie
  • 0

Ja ook Drinkbidons (zoals Dopper drinkflessen die ook van recycled plastic zijn gemaakt)

Ja? Weet je dat zeker? Ik kan het zo snel niet terugvinden op hun site. Het lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk dat er post-consumer gerecycled plastic gebruikt wordt met claims als BPA free.

 

Tips altijd wel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 64 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.