S. van Kessel Geplaatst: 25 november 2014 S. van Kessel 43 0 Geplaatst: 25 november 2014 Graag zou ik advies willen van iemand die ervaringsdeskundige is of wat meer juridische achtergrond heeft. Het betreft een klacht van een klant/ meningsverschil over het afhandelen van een retour. Graag een persoonlijk bericht wanneer je mij denkt te kunnen helpen. Ik weet niet of het mogelijk is om op deze manier hulp te vragen maar ik vind het niet erg netjes de informatie publiekelijk te plaatsen. Alvast bedankt. Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47760-retour-klant-wetgeving/ Delen op andere sites More sharing options...
1 Ward van der Put Geplaatst: 25 november 2014 Ward van der Put Moderator 3,6k 9 655 Geplaatst: 25 november 2014 Juridisch is de bewegingsvrijheid die je hebt bij retouren vrij helder. Er commercieel en bedrijfseconomisch slim mee omgaan is veel lastiger. Stuur me gerust een PB, al vermoed ik dat je de vraag hier ook best openbaar kunt stellen. ⚡StoreCore.io Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47760-retour-klant-wetgeving/#findComment-481547 Delen op andere sites More sharing options...
S. van Kessel
S. van Kessel
Graag zou ik advies willen van iemand die ervaringsdeskundige is of wat meer juridische achtergrond heeft.
Het betreft een klacht van een klant/ meningsverschil over het afhandelen van een retour.
Graag een persoonlijk bericht wanneer je mij denkt te kunnen helpen.
Ik weet niet of het mogelijk is om op deze manier hulp te vragen maar ik vind het niet erg netjes de informatie publiekelijk te plaatsen.
Alvast bedankt.
Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47760-retour-klant-wetgeving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag