Ik ben bezig met de laatste loodjes van mijn ondernemingsplan versie 1.0. Ik loop aan tegen wat financieringsvragen. Een van de vragen is:
Hoe hoog is een rekeningcourant bankkrediet gemiddeld en wat is het maximum hiervan? Iemand vertelde me dat je "gewoon" je complete financieringsbehoefte kan laten afdekken door een rekening courant bankkrediet. In mijn geval bijna 2 miljoen euro. Dit lijkt mij echter onhaalbaar. Maar ik kan dit niet onderbouwen.
Wat is jullie mening hierover of ervaring hiermee?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marc van Buren
Marc van Buren
Hallo,
Ik ben bezig met de laatste loodjes van mijn ondernemingsplan versie 1.0. Ik loop aan tegen wat financieringsvragen. Een van de vragen is:
Hoe hoog is een rekeningcourant bankkrediet gemiddeld en wat is het maximum hiervan? Iemand vertelde me dat je "gewoon" je complete financieringsbehoefte kan laten afdekken door een rekening courant bankkrediet. In mijn geval bijna 2 miljoen euro. Dit lijkt mij echter onhaalbaar. Maar ik kan dit niet onderbouwen.
Wat is jullie mening hierover of ervaring hiermee?
groeten,
Marc
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4794-rekening-courant-maximum/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag