• 0

Wat vinden jullie van mijn RAW&FRUTAS | Juice detox service in Maastricht

Omschrijving van je concept:

Ik heb de volgende website gemaakt: http://rawandfrutas.nl/

Deze is nu operationeel en de eerste sales zijn binnen.

Graag hoor ik jullie feedback op de website en het concept.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Website opgezet en logestiek opgezet in samenwerking met horeca uitzend buraou Service Royal: http://serviceroyal.nl/

 

Dit om personeels kosten laag te houden.

Er zijn een aantal mensen vast in dienst als deze niks te doen hebben persen ze sapjes.

 

Daarnaast werken we samen met een expert op juice detox gebied die de receptuur heeft samengesteld.

http://www.leny-mathiz.nl/

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik juice detoxing voor iedereen mogelijk maken om een juice detox te doen zonder al te veel gedoe rommel en aparatuur.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij vrieze de juices niet in maar bezorgen ze vers bij de mensen aanhuis ... het probleem hierbij is dat ons service gegied vrij klein is. Dit willen we uitbreiden door partners te zoeken ... bv mensen met een groeten winkel?

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dan ik een krietiesche blik op mijn website krijg en dat mensen mijn concept aanvallen en de zwakken punten sinaleren.

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Twee jaar geleden heb ik meegedacht met het concept van bakjefruit.nl.

Een bezorgdienst die om de paar dagen bakjes voorgesneden vers fruit bij de mensen thuis bezorgde.

We hadden het helemaal voor elkaar; Leuke site, app, bestelpagina, bezorgers met koelboxen, keukentjes, logistiek.

 

Waar het op is vastgelopen is de voedsel en waren regelgeving. Er bleken ontzettend veel regeltjes voor de verwerking van fruit te zijn. En die bakjes vers fruit die je in de supermarkt ziet bevatten allemaal "vershoud-toevoegingen". Moet ook wel want anders is alles na een halve dag bruin :)

 

Mijn advies: Zodra je bezig gaat met voeding maak je borst dan nat voor alle regelgeving.

Zeker als je nog met gezondheidsclaims komt.

 

Overigens zijn deze regels er niet voor niets, je wilt niet weten wat er aangekl**id wordt met eten.

 

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Twee jaar geleden heb ik meegedacht met het concept van bakjefruit.nl.

Een bezorgdienst die om de paar dagen bakjes voorgesneden vers fruit bij de mensen thuis bezorgde.

We hadden het helemaal voor elkaar; Leuke site, app, bestelpagina, bezorgers met koelboxen, keukentjes, logistiek.

 

Waar het op is vastgelopen is de voedsel en waren regelgeving. Er bleken ontzettend veel regeltjes voor de verwerking van fruit te zijn. En die bakjes vers fruit die je in de supermarkt ziet bevatten allemaal "vershoud-toevoegingen". Moet ook wel want anders is alles na een halve dag bruin :)

 

Mijn advies: Zodra je bezig gaat met voeding maak je borst dan nat voor alle regelgeving.

Zeker als je nog met gezondheidsclaims komt.

 

Overigens zijn deze regels er niet voor niets, je wilt niet weten wat er aangekl**id wordt met eten.

Eeuwig zonde natuurlijk. Zou een prachtig initiatief zijn geweest. Wel een hele uitdaging om dit helemaal puur natuur te houden, omdat je dan inderdaad binnen een paar uur van verwerking naar bezorging moet zijn gegaan (en eigenlijk ook al opgegeten).

 

De wet hierin is in sommige opzichten wel begrijpelijk, maar soms zou je willen dat dit soort initiatieven meer kans van slagen zouden hebben.

 

Maybe later

 

 

Link naar reactie
  • 0

Eeuwig zonde natuurlijk. Zou een prachtig initiatief zijn geweest.

Eeuwig zonde, inderdaad.

Het idee was prima: Een mini bakje fruit kost bij de AH al 2.00 euro. Als je gaat rekenen hoeveel marge je hebt tussen de groothandel prijs van het het fruit en zo'n bakje zijn er kansen genoeg. Personeel om te snijden en rijden gaat ook nog prima.

 

We wilden het ook juist 'Puur Natuur' houden, zonder toevoegingsmiddelen.

Maar dat mocht niet eens. Allemaal met een reden natuurlijk maar het blijft jammer.

 

Sorry dat ik het topic kaap Amadeo 8)

 

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.