• 0

Logistieke strategie verse sappen

Ik zit met een strategisch logistiek vraagstuk.

 

Heb deze week een nieuwe onderneming gestart, zie ook dit topic

 

De juices die ik lever zijn redelijk kostbaar en vergaan snel. Dit komt doordat er veel verse ingediënten in verwerkt worden. Nu willen we nadat we wat werkkapitaal hebben opgebouwd uitbreiden, maar wat is de beste strategie?

 

Lokale partners zoeken die de website gebruiken als verkoopkanaal en de juices vers afleveren?

 

De juices invriezen en leveren? Probleem is dat het veel geld kost dit logistiek op te zetten en dat de smaak van de sappen afneemt.

 

Hoor graag jullie feedback.

Bedankt.

 

[Mod edit: link verwijderd (staat al in WVJVM topic) en diverse typefouten hersteld]

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er is vast iemand die de fijne details / links naar de wetgeving weet:

 

Sinds een paar jaar mogen alleen uitingen over effecten op de gezondheid van producten gebruikt worden in labeling en marketing indien deze wetenschappelijk bewezen zijn. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van A. Vogel over de gevolgen van deze nieuwe wetgeving. Of Google op 'schippers homeopathie wetgeving'.

 

Ik kan me haast niet voorstellen dat de claims op je site over selderij voldoen aan deze regels. (Wel erg lekker selderij en gebruik ze ook in mijn groentesmoothies :D)

Link naar reactie
  • 0

Zolang nog niet echt nagedacht lijkt over houdbaarheid dan zou ik vers op locatie persen en serveren. Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit en naleving van relevante wet- en regelgeving?

 

Zoek zakelijke beurzen/evenementen en bedrijfslunches of sportscholen en yogapraktijken op. Leuke combinatie als je dit door studenten kunt laten uitvoeren en bemannen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.