• 0

Stock management software ervaringen

Ik ben bezig met het opzetten van een eigen serviceorganisatie in het buitenland. Wij leveren onsite service met vaste mensen op 12 locaties en hopelijk snel meer. Al deze locaties hebben hun eigen voorraad met onderdelen.

In het betreffende land is internet, maar niet stabiel en overal aanwezig.

Wij kopen de onderdelen centraal in op ons hoofdkantoor. Ook heeft het hoofdkantoor een voorraad (slow moving) onderdelen.

Nu ben ik op zoek naar Engelstalige software die perfect zou aansluiten op onze wensen van voorraadbeheer en ik zie door de vele keuzes nog niet meer wat een pakket zou zijn wat aan al deze wensen voldoet.

Dat zijn o.a.;

[*]1 hoofd administrator op het hoofdkantoor die alle locaties kan managen. Alleen admin kan bestellingen doen bij fabrikanten;

[*]Mogelijkheid tot genereren van facturen op periodieke basis voor 1 klant, maar van het gebruik van meerdere locaties;

[*] Iedere locatie met zijn eigen voorraad software, maar moet voorraden op andere locaties bij voorkeur kunnen zien (leesrechten);

[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;

[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;

[*] Hoofdlocatie moet min./max. Level waarschuwingen krijgen van alle locaties;

[*] Barcodes kunnen aanmaken op labels;

[*] Periodieke Stocktake mogelijkheden.

Veel pakketten lijken overcompleet en ingewikkeld. Bij voorkeur zoek ik dus iets wat een centrale database heeft maar ook offline werkt. Google-cloud-achtig.

Ik zie o.a. inFlow en Inventoria Inventory Software, maar zou graag wat ervaringen en tips krijgen.

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48324-stock-management-software-ervaringen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar