Ik ben bezig met het opzetten van een eigen serviceorganisatie in het buitenland. Wij leveren onsite service met vaste mensen op 12 locaties en hopelijk snel meer. Al deze locaties hebben hun eigen voorraad met onderdelen.
In het betreffende land is internet, maar niet stabiel en overal aanwezig.
Wij kopen de onderdelen centraal in op ons hoofdkantoor. Ook heeft het hoofdkantoor een voorraad (slow moving) onderdelen.
Nu ben ik op zoek naar Engelstalige software die perfect zou aansluiten op onze wensen van voorraadbeheer en ik zie door de vele keuzes nog niet meer wat een pakket zou zijn wat aan al deze wensen voldoet.
Dat zijn o.a.;
[*]1 hoofd administrator op het hoofdkantoor die alle locaties kan managen. Alleen admin kan bestellingen doen bij fabrikanten;
[*]Mogelijkheid tot genereren van facturen op periodieke basis voor 1 klant, maar van het gebruik van meerdere locaties;
[*] Iedere locatie met zijn eigen voorraad software, maar moet voorraden op andere locaties bij voorkeur kunnen zien (leesrechten);
[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;
[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;
[*] Hoofdlocatie moet min./max. Level waarschuwingen krijgen van alle locaties;
[*] Barcodes kunnen aanmaken op labels;
[*] Periodieke Stocktake mogelijkheden.
Veel pakketten lijken overcompleet en ingewikkeld. Bij voorkeur zoek ik dus iets wat een centrale database heeft maar ook offline werkt. Google-cloud-achtig.
Ik zie o.a. inFlow en Inventoria Inventory Software, maar zou graag wat ervaringen en tips krijgen.
Bij voorbaat dank!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chester
Ik ben bezig met het opzetten van een eigen serviceorganisatie in het buitenland. Wij leveren onsite service met vaste mensen op 12 locaties en hopelijk snel meer. Al deze locaties hebben hun eigen voorraad met onderdelen.
In het betreffende land is internet, maar niet stabiel en overal aanwezig.
Wij kopen de onderdelen centraal in op ons hoofdkantoor. Ook heeft het hoofdkantoor een voorraad (slow moving) onderdelen.
Nu ben ik op zoek naar Engelstalige software die perfect zou aansluiten op onze wensen van voorraadbeheer en ik zie door de vele keuzes nog niet meer wat een pakket zou zijn wat aan al deze wensen voldoet.
Dat zijn o.a.;
[*]1 hoofd administrator op het hoofdkantoor die alle locaties kan managen. Alleen admin kan bestellingen doen bij fabrikanten;
[*]Mogelijkheid tot genereren van facturen op periodieke basis voor 1 klant, maar van het gebruik van meerdere locaties;
[*] Iedere locatie met zijn eigen voorraad software, maar moet voorraden op andere locaties bij voorkeur kunnen zien (leesrechten);
[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;
[*] Locaties (gebruikers) moeten kunnen inboeken en verbruik op kunnen geven;
[*] Hoofdlocatie moet min./max. Level waarschuwingen krijgen van alle locaties;
[*] Barcodes kunnen aanmaken op labels;
[*] Periodieke Stocktake mogelijkheden.
Veel pakketten lijken overcompleet en ingewikkeld. Bij voorkeur zoek ik dus iets wat een centrale database heeft maar ook offline werkt. Google-cloud-achtig.
Ik zie o.a. inFlow en Inventoria Inventory Software, maar zou graag wat ervaringen en tips krijgen.
Bij voorbaat dank!