• 0

Ik ben een ZZP'er. Hoe krijg ik een hypotheek?

Hoi. :)

Ik heb sinds enkele jaren een eigen klein bedrijf. Als zzp'er. Ik wil graag een hius kopen met mijn vriend en ben de mogelijkheden aan het bekijken op verschillende websites. Nu las ik laatst iets over hypotheken voor flexwerkers. Het schijnt mogelijk te zijn een hypotheek te krijgen als je geen vast contract hebt bij een werkgever als je cijfers kunt laten zien van de afgelopen drie jaar. Heeft iemand heir ervaring mee? Ook is er zo iets als een perspectiefverklaring?? https://www.obvion.nl/spam-bereikbaar-voor-spammer.htm#%20 Is dat misschien iets voor mij?

Bedankt alvast voor het meedenken.

Gr. Martina

 

 

[mod edit: link verwijderd ]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1

Beste Martina,

 

Ik denk dat Think Online een andere manier moet vinden om hun klant Obvion onder de aandacht te brengen dan dit soort misleidende linkspam

 

En wellicht kun je onze ervaringen met en acties naar aanleiding van linkspam door Groupon nog even lezen.

 

Dit topic gaat op slot. Link verwijderd. Jammer, want op zicht best interessant voor ZZP-ers.

 

EDIT: wow, 2 Mods, 1 gedachte.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Op zich heeft Martine van Think Online wel weer een leuke strategie te pakken uit 2011...je voordoen als iemand anders op internet.

 

Dat Obvion net op dit moment een nieuwe reclamecampagne aankondigt zal geen toeval zijn. Leuke ondersteuning van Anonieme Think Online medewerkers zoals Martine erbij ..te goedkoop hahahaha

 

Enniewee..martine kan er ook niks aan doen. Die is net een krap halfjaartje in dienst van Think Online. Zal wel instructie zijn van Jeroen Nieuwstad ofzo

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.