Ik wil een eigen loods gaan bouwen waar ik een aantal jaren voor uit wil trekken.
Het probleem is nu dat ik wel her en der wat kan vinden over het zelf bouwen van een bedrijfsmachine en dat deze machine binnen 3 jaar gebouwd moet zijn als je elk jaar van de investeringsaftrek gebruik wil maken. Ook lees ik dat je de uren die je in een bedrijfsmachine steekt mag verrekenen en deze bij de investeringsaftrek mag rekenen.
Hoe zit dit nu met het bouwen van een eigen loods?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
gjklop
gjklop
Ik wil een eigen loods gaan bouwen waar ik een aantal jaren voor uit wil trekken.
Het probleem is nu dat ik wel her en der wat kan vinden over het zelf bouwen van een bedrijfsmachine en dat deze machine binnen 3 jaar gebouwd moet zijn als je elk jaar van de investeringsaftrek gebruik wil maken. Ook lees ik dat je de uren die je in een bedrijfsmachine steekt mag verrekenen en deze bij de investeringsaftrek mag rekenen.
Hoe zit dit nu met het bouwen van een eigen loods?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48526-eigen-loods-bouwen-fiscale-regels/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag