• 0

Aangifte inkomstenbelasting

Een zzper neemt elke maand 2000 euro op van zijn zakelijke rekening als 'salaris vergoeding'. Ook betaald hij van zijn zakelijke rekening de aanslagen BD: premies vv +inkomensafh bijdrage.

 

Moet ik deze aangeven bij Box 1: prive onttrtekkingen? Zo ja alleen de opnames 'salaris'of ook de aanslagen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je hebt een administratiekantoor voor zzp en mkb en daarnaast werk je in loondienst als assistent-controller. Dat je het antwoord op deze vraag niet weet komt daarom op mij bijzonder over.

 

Daarnaast zijn vragen voor klantdossiers volgens de forumregels niet toegestaan.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Excuus. Maar waarom schrijf je dan "Een zzper" en niet "Ik"? Zo zet je mensen wel op het verkeerde been natuurlijk, zeker als je een administratiekantoor hebt.

 

Maar ja, dat zijn allemaal privé uitgaven bij een eenmanszaak.

 

Vragen stellen en dingen leren is allemaal goed, maar dat je ondertussen werkzaam bent in een financiële functie en zelfs een administratiekantoor voert voor andere ondernemers baart me veel zorgen. Heb je enig idee welke problemen jij voor hun en voor jezelf veroorzaakt als je hun boekhouding en aangiftes niet heel goed op orde hebt?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Gelukkig.