• 0

Deponeren jaarrekening

Ik wilde net mijn jaarrekening deponeren, maar de site van de KvK werkt niet goed. Je blijft maar in kringetjes draaien als je de "deponeren" links volgt. Nu herinnerde ik me dit probleem vaag van vorig jaar toen het ook lang duurde voordat ik de oplossing had. Ook nu ben ik lang bezig geweest voordat ik weer doorhad wat de bug in de KvK site was.

 

Ik geeft hier toch even de oplossing voor anderen die ongetwijfeld tegen het zelfde probleem kunnen aanlopen:

 

Als je eerst inlogt en dan probeert te deponeren, dan verwijst de site je steeds tussen twee pagina's zonder dat je op de echte deponeren pagina komt. Het deponeren werkt alleen als je in "uitgelogde toestand" met het deponeren begint. Gedurende deze procedure kom je vanzelf langs de inlogpagina.

 

Extra probleem is dat je niet kunt uitloggen als je ingelogd bent!!! Wat is dat voor onveilige toestand. Je moet gewoon wachten totdat de sessie verloopt en je door de site uitgelogd wordt. Het browservenster sluiten hielp ook om uitgelogd te geraken.

 

Echter, nu leidt de deponering naar een "niet bestaande' pagina en stopt de deponering met een "technische fout'.

 

Dus: niet eerst inloggen als je wilt deponeren. En niet vandaag doen want de KvK heeft het zaakje nog niet op orde.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

We doen het al bijna 50 jaar per post, maar omdat aangekondigd was dat 2015 het laatste jaar was dat het nog per post kon, heb ik vorig jaar alvast geprobeerd om het digitaal te doen. Eigenlijk liep dat invullen heel vlot zodat ik het dit jaar maar weer digitaal wilde doen.

 

Als de technische problemen vanavond nog niet opgelost zijn, zal ik ook maar een enveloppe pakken en me niet verder ergeren aan slechte software. Dan mogen ze bij de KvK die data overtikken. ;D

Link naar reactie
  • 0

Blijkbaar wordt er toch op zaterdag gewerkt, want de storing van de ontbrekende webpagina was nu opgelost en de deponeringen zijn alsnog digitaal gebeurd.

 

Na deponeren van de eerste balans, kies ik afmelden en krijg de melding dat ik uitgelogd ben. Vervolgens wil ik deponeren voor de werkmaatschappij en het inlogscherm wordt overgeslagen en ik zit weer in het account van van de eerste deponering. De enige manier om echt uit te loggen is ook nu weer om de browser volledig te sluiten en opnieuw te openen.

 

Ik heb nog nooit zo'n slechte site gezien waar je niet gewoon kunt uitloggen via een menu. Zelfs de melding dat ik uitgelogd ben is onbetrouwbaar. De enige manier op uit te loggen is "de stekker er uit te trekken".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.