• 0

Hogere hypotheek bedrijfswoning

Hallo allemaal,

 

Een vraag over het financieren/hypotheek krijgen op een bedrijfswoning. Mijn vrouw en ik kunnen een maximale hypotheek krijgen (prive) van 220.000. Wij hebben een bedrijfswoning op het oog dat te koop staat 300.000. Het pand is groot en leent zich uitstekend voor bijvoorbeeld bedrijfsactiviteiten, zoals een bed en breakfast, zaalverhuur, en ik kan een gedeelte gebruiken voor mijn bestaande (internet)onderneming.

 

Mijn vraag is: Kan je voor de combinatie bedrijfswoning een hogere hypotheek krijgen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mijn vraag is: Kan je voor de combinatie bedrijfswoning een hogere hypotheek krijgen?

Hoger dan wat?

Ik interpreteer de vraag van TS als volgt. Als privépersonen kunnen ze 220.000 euro hypotheek krijgen. En ze vragen zich af of ze eventueel tot 300.000 euro kunnen krijgen als ze een woning kopen die tevens dienst gaat doen als kantoor voor hun eigen bedrijf.

 

Ik gok overigens dat het antwoord daarop negatief is, maar wellicht dat er iemand anders hier zijn deskundige oog op kan laten vallen. ;)

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

Sorry voor de onduidelijkheid Marco. Zoals prinsrachid het interpreteert, zo bedoel ik het ook.

 

We kunnen prive 220.000 hypotheek krijgen. We willen 300.000 hypotheek voor een pand voor werken en wonen. Is dat mogelijk? Kan je een hogere hypotheek krijgen voor werken en wonen? Eventueel met goed onderbouwd plan?

Link naar reactie
  • 0

Beste jelpen,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. De laaste paar weken hebben we diverse topics over min of meer ditzelfde onderwerp. Wat is een bedrijfswoning precies? Of wat wordt hier precies aangeboden? Heeft jouw internetbedrijf momenteel flinke inkomsten en tegelijkertijd huurlasten die zouden komen te vervallen?

 

Maak een ondernemingsplan met bestaande en toekomstige activiteiten en ga met de gemeente, een adviseur of bank praten, dan doe ik dit topic bij deze op slot, omdat wonen vooralsnog hoofdzaak lijkt.

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.