Veel websites zijn gefocused op een product/bedrijf.
Ook mijn bedrijf heeft dergelijke websites.
Naast dergelijke websites wil ik graag een informatieve webportal opzetten.
De webportal verkoopt/levert niets maar informeert op een specifiek productsegment de gebruiker.
Natuurlijk heb ik wel de intentie om vanaf deze webportal te verwijzen naar eigen productwebsites.
Echter, nu heb ik 2 mogelijkheden:
1. alles open
Alle info stel ik dan onbeperkt beschikbaar.
Ik verwacht dat deze webportal het goed gaat doen in Google en ook veel bezoekers gaat trekken. Als ik een nieuw product of actie heb kan ik dat op de webportal aankondigen.
Maar ik weet dan dus niet wie de bezoekers van die webportal zijn
en kan ook niet direct met hen communiceren.
2. Voor de info registratie van gebruikers vereisen
Ik kan ook verlangen dat bezoekers registreren om toegang te krijgen voor de info op de webportal.
Dat is dan een drempel en wellicht schrikt dat wat gebruikers af
maar als ik dan een productintro of aktie heb, dan kan ik ze wel allemaal emailen.
Wat is jullie advies, 1) Open/onbekend of 2) registreren ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johnny Be Good
Johnny Be Good
Veel websites zijn gefocused op een product/bedrijf.
Ook mijn bedrijf heeft dergelijke websites.
Naast dergelijke websites wil ik graag een informatieve webportal opzetten.
De webportal verkoopt/levert niets maar informeert op een specifiek productsegment de gebruiker.
Natuurlijk heb ik wel de intentie om vanaf deze webportal te verwijzen naar eigen productwebsites.
Echter, nu heb ik 2 mogelijkheden:
1. alles open
Alle info stel ik dan onbeperkt beschikbaar.
Ik verwacht dat deze webportal het goed gaat doen in Google en ook veel bezoekers gaat trekken. Als ik een nieuw product of actie heb kan ik dat op de webportal aankondigen.
Maar ik weet dan dus niet wie de bezoekers van die webportal zijn
en kan ook niet direct met hen communiceren.
2. Voor de info registratie van gebruikers vereisen
Ik kan ook verlangen dat bezoekers registreren om toegang te krijgen voor de info op de webportal.
Dat is dan een drempel en wellicht schrikt dat wat gebruikers af
maar als ik dan een productintro of aktie heb, dan kan ik ze wel allemaal emailen.
Wat is jullie advies, 1) Open/onbekend of 2) registreren ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49174-welniet-registreren-vereisen-op-webportal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag