Binnenkort heb ik een opdracht waarbij ik pro deo werk.
Nou heb ik eerder iemand eens horen zeggen dat je dan het beste wel een factuur kan maken want....
Ik had toen nog niet mijn eigen bedrijf en was hier ook nog niet zo mee bezig. Ik weet dus niet meer precies wat zijn reden was.
Wat is jullie idee hier bij? Het is een grote opdracht met (voor mij) veel uren. Het enige wat ik krijg is een reiskostenvergoeding. Moet ik een factuur schrijven? Waarom? en wat moet er op staan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Hallo,
Binnenkort heb ik een opdracht waarbij ik pro deo werk.
Nou heb ik eerder iemand eens horen zeggen dat je dan het beste wel een factuur kan maken want....
Ik had toen nog niet mijn eigen bedrijf en was hier ook nog niet zo mee bezig. Ik weet dus niet meer precies wat zijn reden was.
Wat is jullie idee hier bij? Het is een grote opdracht met (voor mij) veel uren. Het enige wat ik krijg is een reiskostenvergoeding. Moet ik een factuur schrijven? Waarom? en wat moet er op staan?
Groeten,
Niels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49197-factuur-bij-pro-deo-opdracht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag