• 0

Uitbesteden sales advertentieruimte

Hi allemaal,

 

Ik heb me aangesloten bij een aantal advertentiebureau's zoals M4n en Kliks, maar ik krijg steeds meer aanvragen van adverteerders zelf en van bedrijven die diensten op mijn site willen aanbieden.

Nu ben ik daar uiteraard erg blij mee, maar het kost tijd en energie om te onderhandelen.

Weten jullie of er bedrijven zijn aan wie ik dit kan uitbesteden? ( en die zichzelf terugverdienen.)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hai Jacobien,

 

Leuk om je ook hier te zien. Kijk even hier : http://www.adformatie.nl/toplinks/internetlinks.html#websitepromotie en kijk onder het kopje : "mediaplanners".

 

De firma Webads doet bijvoorbeeld www.tweakers.net. Op hun site staat ook een 40MB-filmpje waarin kort wordt uitgelegd wat ze voor je kunnen doen. Filmpje vind ik niet al te best, maar ze claimen ook iets te weten over skyscrapers, banners e.d., kennis waar je op Marketingforum behoefte aan zei te hebben. Wellicht meerdere vliegen in 1 klap ?

Link naar reactie
  • 0

Lastige vraag. Ik ken geen bureau dat (rendabel) dit soort onderhandelingen zou kunnen voeren voor relatief kleine sites.

 

WebAds is hier in ieder geval geen geschikte oplossing voor. Zij richten zich op grote accounts (hooguit wat kleinere accounts als de deelnemer al enkele grotere sites bij ze heeft lopen) omdat het "kleine" werk de moeite niet loont, zo heb ik mogen ondervinden.

 

Ik denk zelf dat het wellicht makkelijker is om verschillende mogelijkheden op een rijtje te zetten en die als tariefkaart aan te bieden (openbaar of pas nadat men zich heeft gemeld). Dat is wat makkelijker onderhandelen en zo breng je de andere partij misschien ook nog op extra ideeën.

 

Ik ben zelf ook bezig met exploitatie van een middelgrote site, Jacobien, benader me anders maar per mail of MSN - ik ben voor transparantie maar wil toch niet alles zomaar op een openbaar forum gooien.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Hai Jacobien,

 

Leuk om je ook hier te zien. Kijk even hier : http://www.adformatie.nl/toplinks/internetlinks.html#websitepromotie en kijk onder het kopje : "mediaplanners".

 

De firma Webads doet bijvoorbeeld www.tweakers.net. Op hun site staat ook een 40MB-filmpje waarin kort wordt uitgelegd wat ze voor je kunnen doen. Filmpje vind ik niet al te best, maar ze claimen ook iets te weten over skyscrapers, banners e.d., kennis waar je op Marketingforum behoefte aan zei te hebben. Wellicht meerdere vliegen in 1 klap ?

 

Kijk...daar heb ik echt wat aan!

Ik zou uit mezelf niet bij mediaplanners zijn gaan zoeken omdat ik aannam dat ze alleen mediaruimte inkochten. Misschien moet ik toch de Adformatie eens beter gaan lezen ;)

Ik heb inmiddels ook een klein bedrijfje gevonden dat van alles doet.

Soms is het prettiger samenwerken met een klein bedrijf dan met een groot bedrijf.

Groet en dank!

 

Link naar reactie
  • 0

Lastige vraag. Ik ken geen bureau dat (rendabel) dit soort onderhandelingen zou kunnen voeren voor relatief kleine sites.

 

WebAds is hier in ieder geval geen geschikte oplossing voor. Zij richten zich op grote accounts (hooguit wat kleinere accounts als de deelnemer al enkele grotere sites bij ze heeft lopen) omdat het "kleine" werk de moeite niet loont, zo heb ik mogen ondervinden.

 

Ik denk zelf dat het wellicht makkelijker is om verschillende mogelijkheden op een rijtje te zetten en die als tariefkaart aan te bieden (openbaar of pas nadat men zich heeft gemeld). Dat is wat makkelijker onderhandelen en zo breng je de andere partij misschien ook nog op extra ideeën.

 

Ik ben zelf ook bezig met exploitatie van een middelgrote site, Jacobien, benader me anders maar per mail of MSN - ik ben voor transparantie maar wil toch niet alles zomaar op een openbaar forum gooien.

 

 

Hum. ..ik zie op de lijst inderdaad meedere sites staan met ook rond de 15.000 unieke bezoekers per maand.

Ik denk dat ook meespeelt wat voor een site je hebt. Als de site een hele duidelijke doelgroep bereikt, kan dat weer interessant zijn. Met name voor branding.

Maar ik mail je wel effe prive...

Link naar reactie
  • 0

Ons bedrijfje www.Reedit.nl heeft niet de pretentie om binnen een jaar de jackpot te willen winnen. Wij richten ons juist op de kleine ondernemingen die niet alle posten kunnen bemannen in verband met hoge loonkosten. Door het bieden van verschillende diensten willen we flexibel en multifunctioneel zijn en blijven.

 

Naast onze 4 hoofdtaken willen wij ook vooral kleinschalige projecten zelf ontwikkelen of namens opdrachtgevers managen of beheren. Dit kan een markt- of brancheonderzoek zijn, het beheer en het onderhouden van een webwinkel of een website overnemen, advertentieruimte in medium (websites of kranten) verkopen. Kortom projectmanagement.

 

Misschien .... ;D

logo-compleet-2.jpg.8b38a640355be5a93cc1139dd436472b.jpg

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.