Geplaatst: 15 juni 201510 j marktman 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Goedendag allen. Ik ben een eenmanszaak ik sta op de markt. Nou heb ik een marktkraam op het oog (een oppknapper) Ik woon zelf in een woonwijk hoekwoning en wou hem naast het huis ,, wel eigen tuin op gaan knappen. Nou kan ik alleen nergens vinden wat de regels daar overzijn i.v.m overlast of eventele andere regels waar ik mij aan moet houden. Ik neem zowieso nog contact op met de gemeente en de woningbouw maar ik was benieuwd of er iemand mij al wat informatie kan verstrekken. Mvg
Geplaatst: 15 juni 201510 j RT.... 1.7k berichten 8 Trofeeën 138 Reputatie Daar zijn geloof ik geen bijzondere regels voor (behalve het niet laten weglekken van olie in de grond etc, maar dat is gezond verstand). Wellicht dat de APV van je gemeente nog regels heeft mbt geluidsoverlast etc. That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid
Geplaatst: 15 juni 201510 j Bazzio 1.7k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 105 Reputatie dat zal je moeten navragen bij jouw gemeente, dat kan plaatselijk nogal eens verschillen. ik vermoed dat vooral voor je verzekering verschil maakt of deze in een afgesloten stalling of vrij op straat/in je tuin wordt gestald. "zoek het maar uit"
marktman
Goedendag allen.
Ik ben een eenmanszaak ik sta op de markt.
Nou heb ik een marktkraam op het oog (een oppknapper)
Ik woon zelf in een woonwijk hoekwoning en wou hem naast het huis ,, wel eigen tuin op gaan knappen.
Nou kan ik alleen nergens vinden wat de regels daar overzijn i.v.m overlast of eventele andere regels waar ik mij aan moet houden.
Ik neem zowieso nog contact op met de gemeente en de woningbouw maar ik was benieuwd of er iemand mij al wat informatie kan verstrekken.
Mvg