• 0

Aanbieders van Zakelijke kvk inschrijf adressen ?

Hallo,

 

Zou iemand enige betrouwbare aanbieders voor zakelijk kvk adressen kunnen aanraden?

 

Enige goede/slechte ervaringen hiermee?

 

Het is m'n eerste bedrijf, en ik ben namelijk op zoek naar een zakelijk inschrijf adres, via higherlevel.nl kwam ik op registratie-adres.nl inschrijf-adres.nl etc, maar om eerlijk te zijn vertrouw ik die niet helemaal, wegens de wat sketchy voorwaarden op de website, geen kvk nummer te vinden op de website. etc.

Het lijkt me nogal onbetrouwbaar op het eerste oog.

 

Vooral sinds het ook gaat om gevoelige informatie overhandigen (zakelijke post openen en doormailen onder andere)

 

Kent iemand betrouwbare aanbieders waarmee iemand enige ervaring heeft?

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Michael,

 

Denk hier bij wel aan dat leidend bij inschrijving van een vestingsadres bij de Kamer van Koophandel artikel 1 Handelsregisterwet is. Hierin is bepaald dat er een vestiging is indien er een gebouw of complex van gebouwen is van waaruit de activiteiten van de onderneming of rechtspersoon duurzaam worden uitgeoefend.

Beleid is dat het adres van een bedrijfsverzamelgebouw slechts als bezoekadres (oftewel zaakadres) wordt ingeschreven, als uit het huurcontract blijkt dat de ondernemer permanent kantoorruimte of een bureau op het adres huurt. Dit betekent dat de ondernemer te allen tijde op het adres werkzaam moet kunnen/mag zijn. Mocht een huurcontract niet aan deze eis voldoen, dan wordt het privé-adres van de ondernemer als bezoekadres ingeschreven. Als correspondentieadres mag het adres van het bedrijfsverzamelgebouw wel worden gebruikt.

 

Dit houdt in dat bij de volgende situaties het adres van het bedrijfsverzamelgebouw niet als bezoekadres kan/mag worden ingeschreven:

 

- Als de ondernemer slechts een postadres huurt met bijvoorbeeld iemand die de telefoon opneemt en doorschakelt, wordt niet aan de eis van permanente huur voldaan. De ondernemer huurt in z´n geval een virtueel kantoor. Hij is zelf niet of nauwelijks fysiek aanwezig op het adres.

- Als de ondernemer slechts een beperkt aantal uur per week of per maand op het adres werkzaam mag zijn, wordt ook niet aan de eis van permanente huur voldaan.

 

Er zijn ook overeenkomsten waarbij de de ondernemer een bureau en een kast in een ruimte met andere ondernemers (Campus) of een eigen kantoorruimte (Office) huurt. Een dergelijke overeenkomst voldoet meestal wel aan de eis van permanente huur.

 

Met vriendelijke groet, Hermia van Ginkel

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Michael,

 

Welkom op Higherlevel.

 

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je op zoek bent naar een zakelijk adres en waarom je je bedrijf niet wilt inschrijven op je privé-adres. Zou je dat hier willen delen?

 

Als we de reden weten van die keuze, kunnen we wellicht met je meedenken over alternatieven.

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je op zoek bent naar een zakelijk adres en waarom je je bedrijf niet wilt inschrijven op je privé-adres. Zou je dat hier willen delen?

Goed gezien van Karen. Je begint de relatie al meteen met een (klein) leugentje. Of in ieder geval doe je je een beetje groter of anders voor dan dat je bent. Niks mis mee, ik parkeerde mijn auto vroeger ook altijd 'toevallig' om de hoek omdat ik me er voor schaamde.

 

Wees gewoon open en eerlijk, er is niks mis met werken vanuit huis en zakelijk/privé op één adres.

De enige reden die ik kan bedenken is dat je bang bent voor vervelende mensen aan je deur. Maar dan moet er ook iets mis zijn met je product of dienst, dus daar gaan we niet van uit.

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0
De enige reden die ik kan bedenken is dat je bang bent voor vervelende mensen aan je deur. Maar dan moet er ook iets mis zijn met je product of dienst, dus daar gaan we niet van uit.

Er hoeft niets mis met het product te zijn, om toch niet privé ingeschreven te willen zijn. Recentelijk is er bij ons in de plaats een oud-metaal opkoper klem gereden bij zijn huis. Dat gebeurde omdat het bekend was dat hij regelmatig veel contanten op zak had om zijn handel mee te betalen. Bij sommige beroepen wil je gewoon je familie er niet bij betrekken en zie je het gemakkelijk opvraagbare adres liever niet op je privé adres.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dat gebeurde omdat het bekend was dat hij regelmatig veel contanten op zak had om zijn handel mee te betalen.

Van iemand achterhalen of ie regelmatig veel contanten op zak heeft lijkt mij eerlijk gezegd een stuk moeilijker dan te achterhalen waar iemand woont. Maar als het je overkomt natuurlijk verschrikkelijk.

 

Maar iets zegt me dat TS niet als oud ijzer handelaar aan de slag gaat.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.