Voor een conceptje waar ik nu druk mee bezig ben in de transportsector ben ik op zoek naar een programma/systeem.
Wat ik graag zou willen zien:
iPad (mini) in de bus, bij de klant een order ophalen en dan op de iPad een handtekening, naam, beschrijving en contactinformatie op kunnen slaan. Eventueel ook met datum/tijd/kmstand voor de rittenregistratie, zou ook weer een apart systeem schelen.
Daarnaast zou het helemaal mooi zijn als er ook gepind kan worden via de iPad (smart pin systemen zijn in opkomst dus dat komt wel goed denk ik).
Iemand die weet of zoiets bestaat, of waar dat eventueel te laten maken is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MrSelected
MrSelected
Goedemorgen,
Voor een conceptje waar ik nu druk mee bezig ben in de transportsector ben ik op zoek naar een programma/systeem.
Wat ik graag zou willen zien:
iPad (mini) in de bus, bij de klant een order ophalen en dan op de iPad een handtekening, naam, beschrijving en contactinformatie op kunnen slaan. Eventueel ook met datum/tijd/kmstand voor de rittenregistratie, zou ook weer een apart systeem schelen.
Daarnaast zou het helemaal mooi zijn als er ook gepind kan worden via de iPad (smart pin systemen zijn in opkomst dus dat komt wel goed denk ik).
Iemand die weet of zoiets bestaat, of waar dat eventueel te laten maken is?
Bedankt alvast!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50022-ipad-betalen-registreren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag