Ik ben sinds kort eigenaar van 2 BV's (1 holding en 1 werkmaatschappij). Heb alleen weinig kaas gegeven van juridische zaken.
Op dit moment heb ik 2 mensen in dienst. Waarvan 1 tijdelijk en weer een ander vast dienstverband.
Hiervoor was het een eenmanszaak, toen moest ik als "eigenaar" mijn uren bijhouden van de uren voor de fiscus. Hoe zit het nu met het bijhouden van de uren?
Is dit verplicht ? En voor mijn medewerkers, moet ik deze uren ook bijhouden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
m.s.elouali
m.s.elouali
Hi medeondernemners,
Ik ben sinds kort eigenaar van 2 BV's (1 holding en 1 werkmaatschappij). Heb alleen weinig kaas gegeven van juridische zaken.
Op dit moment heb ik 2 mensen in dienst. Waarvan 1 tijdelijk en weer een ander vast dienstverband.
Hiervoor was het een eenmanszaak, toen moest ik als "eigenaar" mijn uren bijhouden van de uren voor de fiscus. Hoe zit het nu met het bijhouden van de uren?
Is dit verplicht ? En voor mijn medewerkers, moet ik deze uren ook bijhouden?
Zo ja hoe?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50354-urenregistratie-directeur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag