Hi medeondernemners,

 

 

Ik ben sinds kort eigenaar van 2 BV's (1 holding en 1 werkmaatschappij). Heb alleen weinig kaas gegeven van juridische zaken.

Op dit moment heb ik 2 mensen in dienst. Waarvan 1 tijdelijk en weer een ander vast dienstverband.

Hiervoor was het een eenmanszaak, toen moest ik als "eigenaar" mijn uren bijhouden van de uren voor de fiscus. Hoe zit het nu met het bijhouden van de uren?

 

Is dit verplicht ? En voor mijn medewerkers, moet ik deze uren ook bijhouden?

Zo ja hoe?

 

 

 

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50354-urenregistratie-directeur/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe zit het nu met het bijhouden van de uren?Is dit verplicht ?

Nee. Als DGA heb je geen zelfstandigen- en startersaftrek, dus ook geen urencriterium

 

En voor mijn medewerkers, moet ik deze uren ook bijhouden?

Moet niet, maar handig is het wel als je het loon over de juiste uren wilt betalen en/of wilt controleren of het personeel de cont®act-uren wel haalt

 

Zo ja hoe?

Registreren tijdstip aankomst, vertrek en pauze?

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    8 leden, 49 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.