Er wordt binnen onze VOF nog al eens een betaling gedaan via de privé rekening van 1 van de vennoten. Via mijn boekhoudprogramma boek ik het dan als bedrijfsuitgave gedaan Met RC Piet of RC Jantje. Uiteindelijk staat het dan op de balans als schuld aan die persoon. Is dit de correcte manier van boeken? Of moet ik het als een privé storting boeken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stuart
Stuart
Hallo,
Er wordt binnen onze VOF nog al eens een betaling gedaan via de privé rekening van 1 van de vennoten. Via mijn boekhoudprogramma boek ik het dan als bedrijfsuitgave gedaan Met RC Piet of RC Jantje. Uiteindelijk staat het dan op de balans als schuld aan die persoon. Is dit de correcte manier van boeken? Of moet ik het als een privé storting boeken.
Groet,
Stuart
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50465-correct-administreren-van-uitgaven-via-priv%C3%A9-rekeningen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag