Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Netwerken in Utrecht

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar goed - gewoon proberen.

Ik ben benieuwd of er startend ondernemers uit Utrecht interesse hebben in een min of meer reguliere netwerk bijeenkomst. Ik heb een aantal bestaande netwerken bekeken, maar die hebben veelal als laatste nieuws iets uit december 2004, en dat wekt bij mij niet de indruk dat het een bijzonder levendig netwerk is.

Wat mij leuk lijkt is eens in de 2 weken, of eens in de maand, met een aantal Utrechtse starters ergens in een kroeg af te spreken en daar gewoon, lekker informeel, met elkaar te praten over het startend ondernemerschap en al doende ons netwerk uit te breiden.

Als het je wat lijkt, reageer dan op dit bericht. Als er genoeg interesse is gaan we het gewoon doen.

Featured Replies

Geplaatst:

Nils de Witte

Skillcity is toch nog niet dood?

Buiten dat, denk ik dat het een heel goed idee is om met een klein groepje aan "peer networking" te gaan doen.

Veel succes.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

• Auteur

Zo te zien is Skillcity inderdaad niet dood, maar ik krijg niet echt de indruk dat zij zich specifiek op starters richten.

Geplaatst:

Remco de Waal

Zaph, mijn steun en hulp krijg je. Ik zat ook al langer rond te kijken naar voor mij geschikte 'clubs' in de regio zonder blablagehalte en met een doelgroep waar ik bij hoor. Skillcity is voor mijn bureautje (grafisch ontwerp) tè ICT. (Overigens een beoordeling zonder ooit naar een kennismakingsbijeenkomst o.i.d. te zijn geweest.) Je hebt ook Jong MKB.

Heb je (meer) animo?

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Geplaatst:

antonvanwijk

Volgende week: www.speednetworking.nl/

Geplaatst:

• Auteur

Ben ik vorige keer al geweest. Viel best tegen...

Geplaatst:

Remco de Waal

Wat viel je tegen daarbij?

Lijkt mij alleen nuttig voor business-to-businessondernemingen (lang woord ;))...

Hey toevallig ben ik zo'n onderneming :D

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Geplaatst:

Ewout Wolff

Watzoek je voor zo'n netwerk ? En zou het iets zijn als we dit vanuit Higherlevel doen ? kan je bijv. bijeenkomst en forum conbineren.

Geplaatst:

• Auteur

rem - Wat tegenviel was dat hoewel ze vooraf wisten welke ondernemers er zouden zijn ze geen enkele moeite hadden gedaan om diegenen die in dezelfde branche zaten aan elkaar te koppelen. Hoewel het natuurlijk altijd zinvol kan zijn een werkloze interim manager in je netwerk te hebben had ik die avond liever gesproken met wat grafisch ontwerpers en dergelijke.

webwolff - zou prima kunnen. Maakt me niet zoveel uit hoe we het doen.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Zaph, mmmm....klinkt niet echt enthousiast : je geeft wel aan wat je niet bevalt aan andere bijeenkomsten : wat zou je willen van een HigherLevel-bijeenkomst met andere ondernemers ?

Onthou wel : het grootste gevaar dat je hier loopt is dat je precies krijgt wat je hier schrijft - en dat het tegenvalt. ;)

Geplaatst:

• Auteur

Nou, ik gaf aan wat me niet beviel bij de vorige speednetworking event. Da's alles. Het was gewoon te geforceerd en georganiseerd, en er was in het hele programma te weinig mogelijkheid om echt te netwerken.

Ik wil gewoon in een ontspannen sfeer met lotgenoten ervaringen uitwisselen... ;)

PS - STEW Utrecht gaat binnenkort een netwerk meeting organiseren, in navolging van wat men in Amsterdam regelmatig doet. Kent iemand dat?

Geplaatst:

• Auteur

Goed, weinig animo begrijp ik...

Geplaatst:

Nils de Witte

Op 11-3-2005 om 08:16, Zaph zei:

Goed, weinig animo begrijp ik...

Ho ho, niet te snel opgeven. Peer networking is extreem belangrijk, maar moeizaam op te tuigen. Het kost veel tijd. Gewoon doorgaan.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

• Auteur

Ik had natuurlijk ook alleen "Bump!" kunnen posten... ;)

Geplaatst:

nonex.nl

Als je plannen een HL-startersbijeenkomst omvatten wil ik wel meehelpen organiseren. Ik pm je wel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.