• 0

Welke website software anno 2015?

Beste forumleden,

 

Ik heb er een tijdje over zitten twijfelen om dit topic te openen, gezien er door de tijd heen al zoveel over gebruik van website-software is geschreven, maar 1 vraag blijft mij toch bezighouden:

Welke website-software/CMS gebruiken jullie als ondernemer anno 2015?

 

Velen van jullie zullen allicht klakkeloos zeggen: "Wordpress!"

Uiteraard heeft Wordpress de laatste jaren meer en meer terrein gewonnen en het aantal thema's en plugins is inmiddels oneindig.

 

Hoe zien jullie dit? Is Wordpress met stipt met nr. 1 CMS? Zijn er meerdere? Zo ja, wat is uw pakket en waarom ondersteund deze u bij uw business?

 

Ik ben erg benieuwd.... ;D

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn inziens is het wat betreft security 50% 50%;

 

1. Zorg dat je voldoende hebt ondernomen om ervoor te zorgen dat gegevens beveiligd, geencryped en/of afgeschermd zijn

 

2. Zorg voor een degelijke backup hiërarchie.

Dus niet 1 backoplossing, maar op meerdere niveau's. Snapshots, system backups via cronjobs (dagelijks, wekelijks, maandelijks) en natuurlijk een maandelijkse server kopie welke je parkeerd op een externe HD ;D

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie
  • 0

Je hebt ook een aantal aanbieders van Managed (WordPress) Hosting, die zichzelf daarbij ook verantwoordelijk stellen voor je backups en security. Voor "kleine" sites zijn dat partijen als savvii en managed wp hosting.

 

Let wel; er zitten ook nadelen aan managed hosting, maar die gaat 1 van de andere hostingpartijen die hier actief op het forum zijn vast haarfijn uitleggen :)

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Wat ik van wordpress vind?

 

- Ik vind het ontzettend sloom, incl. je eigenwebsite.nl

- Veel teveel resources die geladen worden

- De code van wordpress is om te huilen, om een web pagina met statische content 1000 regels code uit tevoeren kan niet effiecent zijn.

- Alle plugins die geladen worden, worden continue bekeken bij het laden van een pagina, vandaar dat het ook zo sloom wordt.

- Wordpress is officieel blog software, dat misbruikt wordt om andere websites mee te maken.

- De ontwerpen (themes) die je er voor kan downloaden zitten vaak vol troep, omdat het plug and play moet zijn.

- Vaak zijn de aanbieders niet in staat om geheel aan de eis van de klant te voldoen.

- Ook zijn wordpress websites een interesant target voor hackers, wanneer er 1 lek wordt gevonden, ligt het halve web plat.

- Plugins zijn vaak geschreven door amateurs en zijn vaak van lage kwaliteit.

 

Dit probleem heb ik opgelost door zelf een CMS te schrijven, die ik ook whitelabel beschikbaar stel voor andere webdevelopers en designers.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.