Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag besloten met een paar andere mensen om een debatteerwedstrijd voor jongeren te gaan organiseren. Op zich hebben we zeer goede ideeën en belangrijke dingen zoals locatie zijn al geregeld. De financiën komen we ook wel uit, en anders moeten we sponsors zoeken. De wedstrijd is bedoeld voor ongeveer 300-400 man.

 

Ik heb een zeer algemene vraag: zijn er nog dingen waar je extra op moet letten bij het organiseren van een 'evenement'?

 

Ik kan me voorstellen dat ervaren organisatoren bepaalde dingen weten die ik niet weet waaraan je altijd goed moet denken. Dus als jullie een n00bie als ik misschien handige tips kunnen geven, dan ben ik jullie eeuwig dankbaar.

 

Alvast bedankt,

 

- Erik

Technisch innovator.

Link naar reactie

Hey Erik

 

Ik woon zelf regelmatig Debatten bij in Tilburg, deze worden georganiseerd door het zogenaamde Brabant Balie. Deze is opgericht door een aantal instanties zoals het BOZ en DenD. Nou zijn er in verschillende grote steden zoals Amsterdam, Den Haag, Utrecht ook van deze instanties die openbare debatten organiseren.

 

Ik weet het natuurlijk niet zeker maar misschien dat je bij die organisaties meer informatie kunt krijgen over de organisatie van een debat.

 

iig succes en als het debat er eenmaal is, moet je maar ff iets laten weten, want ik vind het altijd wel interessant om een debat bij te wonen! Je krijgt daar toch altijd weer verschillende inzichten op een onderwerp naar voren!

 

Groeten Frans

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie

PR!

 

PR is het lastigste. Mensen komen naar je dedat als het bekend is, en het wordt pas bekend als er veel mensen komen. Free publicity is erg belangrijk voor het welslagen van je evenement. Vooral in het begin. Grote namen helpen. Het verkrijgen van Free Publicity is een kunst op zich.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.