• 0

nieuwe ideeen voor telefoon reparatie winkel

ik wil graag binnenkort een telefoon reparatie winkel openen en ik heb zelf al aantal dingen geregeld de standaard spullen zoals website, groothandel onderdelen, groothandel accessoires en interieur voor de winkel.

ik vroeg me alleen af of iemand nog leuke ideeen heeft voor in de winkel en of je een voorbeeld bij kan geven zodat ik dan kan kiezen of ik het in me winkel wil hebben of niet.

 

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar je verder ook heel goed aan zou kunnen doen is om er een webshop bij te openen. Natuurlijk moet je deze wel bij een betrouwbare partij doen, maar dan kan je daar een hoop extra omzet uit halen! Eventueel zou je zelfs telefoon reparaties via het internet kunnen aanbieden; laat je een pakket bezorger bij mensen thuis het product ophalen, en krijgen ze het daarna ook weer makkelijk thuisgebracht.

https://puurhost.nl - Hosting zoals wij hem zelf graag zien!
Link naar reactie
  • 0

Waarom zou iemand die op het punt staat een fysieke winkel in telefoonreparatie te beginnen, er een webshop bij moeten nemen?

 

Ik zie geen enkel voordeel voor een webshop. Je kunt niet onderscheidend zijn i.m.h.o. en daarnaast kun je je tijd maar één keer besteden, en zal het opzetten van de fysieke winkel prio moeten hebben.

 

Het lijkt soms wel of "bouw een webshop" als een soort "42" wordt gezien. En dat is het niet

Link naar reactie
  • 0

Waarom zou iemand die op het punt staat een fysieke winkel in telefoonreparatie te beginnen, er een webshop bij moeten nemen?

 

Ik zie geen enkel voordeel voor een webshop. Je kunt niet onderscheidend zijn i.m.h.o. en daarnaast kun je je tijd maar één keer besteden, en zal het opzetten van de fysieke winkel prio moeten hebben.

 

Het lijkt soms wel of "bouw een webshop" als een soort "42" wordt gezien. En dat is het niet

 

 

Dat begrijp ik in dit geval ook niet helemaal. Natuurlijk is het wel belangrijk om een website te hebben en reparaties via internet te kunnen aannemen. De keuze is daarbij nog of je voor je eigen regio gaat (logischer met fysieke winkel), of voor landelijke dekking (veel concurrentie).

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 49 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.