Iedereen heeft er wel een mening over, meestal van overlevering van familie kennisen en/of vrienden.
De 'directe verkoop' markt en de vele namen die er momenteel aan zijn toegekend. Toch blijkt deze markt zeker met Internet het beste potentieel te hebben. In zowel Logistiek als opbrengsten. En bestaat voor het grootste gedeelte uit de meest onervaren verkopers.
enkele feiten.
1. Zeer korte route producten Fabrikant --> Distributeur --> Consument
2. Geen aflever problemen bij consument (De desbetreffende distributeur kent zijn klanten persoonlijk)
5. Je kunt geen stuiver hiermee verdienen zonder dat je een ander eerst leert verdienen.
* Door de korte logistieke route van fabrikant tot aan consument blijft er meer waarde over van het product. Welke verdeelt wordt tussen fabrikant en distributeur. Hierdoor hoeft de fabrikant niet te bezuinigen op innovatie en verbeteringen van producten.
** WFDSA = World Federation of Direct Selling Associations
Gaarne nodig ik iedereen uit om wat meer realistisch naar dit fenomeen te kijken. En wat voor rol Internet hierin betekend.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BestlinQ
BestlinQ
Iedereen heeft er wel een mening over, meestal van overlevering van familie kennisen en/of vrienden.
De 'directe verkoop' markt en de vele namen die er momenteel aan zijn toegekend. Toch blijkt deze markt zeker met Internet het beste potentieel te hebben. In zowel Logistiek als opbrengsten. En bestaat voor het grootste gedeelte uit de meest onervaren verkopers.
enkele feiten.
1. Zeer korte route producten Fabrikant --> Distributeur --> Consument
2. Geen aflever problemen bij consument (De desbetreffende distributeur kent zijn klanten persoonlijk)
3. Meer dan 75 miljard Euro omzet wereldwijd. http://www.wfdsa.org**
4. Veelal betere product/prijs verhouding. *
5. Je kunt geen stuiver hiermee verdienen zonder dat je een ander eerst leert verdienen.
* Door de korte logistieke route van fabrikant tot aan consument blijft er meer waarde over van het product. Welke verdeelt wordt tussen fabrikant en distributeur. Hierdoor hoeft de fabrikant niet te bezuinigen op innovatie en verbeteringen van producten.
** WFDSA = World Federation of Direct Selling Associations
Gaarne nodig ik iedereen uit om wat meer realistisch naar dit fenomeen te kijken. En wat voor rol Internet hierin betekend.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
76 antwoorden op deze vraag