Geplaatst: 9 december 20159 j Mr.SoolMaan 7 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Hallo allemaal, Al enige jaren heb ik een website waar ik omzet uit haal. Alle omzet komt van buiten Europa, het midden-oosten om precies te zijn. Tot mijn genoegen heb ik van de week een bod gekregen op mijn website door een concurrent. Ik vraag mij af hoeveel belasting moet ik betalen op de koopsom? De website is voor mijn onderneming de enige inkomstenbron. Alvast bedankt voor mogelijke reacties.
Geplaatst: 9 december 20159 j R.I.P. | Peter Bonjernoor 8.7k berichten 8 Trofeeën 582 Reputatie Het zijn gewoon inkomsten net als alle andere, dus het is helemaal afhankelijk van de hoogte van het bedrag plus de inkomsten die je eerder dit jaar hebt gerealiseerd. IN MEMORIAM
Geplaatst: 9 december 20159 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Welke rechtsvorm heeft je onderneming? Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 9 december 20159 j Mr.SoolMaan 7 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Rechtvorm is een éénmanszaak. Ok dus gewoon de volle mep belasting betalen. Hmmm dat maakt het aanbod een stuk minder interessant. In iedergeval bedankt voor jullie reacties!
Geplaatst: 9 december 20159 j Branko Collin 2.8k berichten 4 Solutions 11 Trofeeën 268 Reputatie Je kunt bij sterk wisselende inkomsten je inkomstenbelasting over 3 jaar middelen. De uitspraak "dat maakt het aanbod een stuk minder interessant" snap ik niet zo goed. Zou je de site verkopen, dan ga je daarna toch neem ik aan weer iets anders doen? Dat is dus geld wat je anders niet zou hebben ontvangen. Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.
Mr.SoolMaan
Hallo allemaal,
Al enige jaren heb ik een website waar ik omzet uit haal. Alle omzet komt van buiten Europa, het midden-oosten om precies te zijn.
Tot mijn genoegen heb ik van de week een bod gekregen op mijn website door een concurrent.
Ik vraag mij af hoeveel belasting moet ik betalen op de koopsom? De website is voor mijn onderneming de enige inkomstenbron.
Alvast bedankt voor mogelijke reacties.