Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wessels - IT Projectmanager
Vraag: Voor ons bedrijf wil ik alle bestanden die we hebben archiveren. Hierbij zijn nieuwsberichten, back-ups van de websites, agenda's, notulen, noem maar op met ook alle soorten extensies. Heeft iemand een programma om bestanden te archiveren en te zoeken in datzelfde archief naar bestanden?
Natuurlijk kan je het simpel oplossen door gewoon Windows Explorer te gebruiken, maar ik wil de bestanden graag onderverdelen in categorieën en een stuk tekst aan toevoegen waarop ik kan zoeken. Nu zijn het weliswaar nog niet veel bestanden maar ik denk dat over een jaar het aantal bestanden en soorten erg zijn opgelopen. Over een jaar is het dan moeilijk zoeken naar de juiste bestanden, dus ik denk dat ik beter nu kan beginnen aan een systematische opslag van de bestanden dan over een jaar alles nog een keer uitzoeken en archiveren.
Even een opsomming wat ik zoek (voor de duidelijkheid ;)):
Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign