Ik houd op dit moment de beveiliging van mijn bedrijf onder de loupe.
Ik wil geen licenties gebruiken die voor non-commercial use zijn, maar wil er ook geen honderden euro's per jaar aan uit geven.
Als virusprogramma heb ik Avast Business Free gekozen.
Maar vervolgens blijkt dat ik niet (afdoende) gedekt ben tegen Malware. Om daar een gratis programma voor te vinden blijkt veel moeilijker! Heeft iemand een idee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer1979
Ondernemer1979
L.S.,
Ik houd op dit moment de beveiliging van mijn bedrijf onder de loupe.
Ik wil geen licenties gebruiken die voor non-commercial use zijn, maar wil er ook geen honderden euro's per jaar aan uit geven.
Als virusprogramma heb ik Avast Business Free gekozen.
Maar vervolgens blijkt dat ik niet (afdoende) gedekt ben tegen Malware. Om daar een gratis programma voor te vinden blijkt veel moeilijker! Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52350-welk-malware-programma-mag-je-zakelijk-gratis-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag