• 0

Certificaat uitreiken/registreren eindtermen

Beste mensen,

 

Aan de cursisten van een training wil ik na het positief afronden van de eindtoets, een certificaat uitreiken.

 

Hierbij wil ik de waarde van het certificaat waarborgen door de eindtermen ergens te deponeren/laten registreren. Op deze manier beschikken de cursisten over een certifcaat waarvan de waarde/kwaliteit gewaarborgd is. Bij bijvoorbeeld een sollicitatie kan op deze manier de werkgever het certifcaat controleren op echtheid en eindtermen.

 

Hierbij loop ik echter tegen het probleem aan waar ik dit certificaat/de eindtermen zou kunnen registreren/deponeren?

 

Dus daarom mijn vraag op dit forum, of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij misschien van wat tips kunnen voorzien.

 

Alvast bedankt voor een reactie,

 

André

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Merci!

 

Welke branche/soort training?

In de branche van basiskennis computergebruik en office applicaties.De training en het examen willen we in eigen beheer ontwikkelen.

 

Voor ICT: www.exin.nl

Waar zou een bedrijf zoals dit zijn certificaten / eindtermen van de examens hebben geregistreerd? Hier ga ik proberen meer over uit te vinden, bedankt.

 

Interessant, maar zo op het eerste gezicht (nog) niet haalbaar in ons geval. Daarnaast wil ik ook niet per definitie onze organisatie certificeren, maar het certificaat zelf.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.