Ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets fout doe of mijn vraag in de verkeerde column heb gezet, heb ik dat niet expres gedaan.
Maar hier komt mijn verhaal. Ik heb reeds een incassobureau geopend en de zaken gaan tot nu toe vrij goed, maar voor mijn gevoel kan het beter. Ik ben opzoek naar meer klanten, maar ik weet niet precies welke bedrijven ik moet benaderen.
Wat ik eigenlijk wil weten is of er een specifieke branche die het meest gebruik maakt van een incassobureau? '
Als u meer informatie wilt, kunt u het altijd vragen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kirlew
Kirlew
Goede dag allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets fout doe of mijn vraag in de verkeerde column heb gezet, heb ik dat niet expres gedaan.
Maar hier komt mijn verhaal. Ik heb reeds een incassobureau geopend en de zaken gaan tot nu toe vrij goed, maar voor mijn gevoel kan het beter. Ik ben opzoek naar meer klanten, maar ik weet niet precies welke bedrijven ik moet benaderen.
Wat ik eigenlijk wil weten is of er een specifieke branche die het meest gebruik maakt van een incassobureau? '
Als u meer informatie wilt, kunt u het altijd vragen.
Ik hoop dat u mij kan helpen, alvast bedankt!
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52552-klanten-banaderenuitbreiden-netwerk-voor-incassobureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag