Ik heb een vraag omtrent het factureren van een Hosting dienst aan een ondernemer is Hong Kong.
Visimotion VOF is een bedrijf die voornamelijk webhosting diensten levert. Zo hebben wij een eigen VPS welk wij huren bij een datacenter. Sinds deze week hebben wij een klant erbij gekregen welk uit Hong Kong komt. Deze klant neem een webhosting dienst bij ons af. Hij vraagt of de rekening gefactureerd kan worden op naam van zijn onderneming uit Hong Kong.
Onze vraag is nu hoe dien ik deze klant te factureren en welke eventuele overige regels dienen wij te hanteren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
visimotion
visimotion
Beste allemaal,
Ik heb een vraag omtrent het factureren van een Hosting dienst aan een ondernemer is Hong Kong.
Visimotion VOF is een bedrijf die voornamelijk webhosting diensten levert. Zo hebben wij een eigen VPS welk wij huren bij een datacenter. Sinds deze week hebben wij een klant erbij gekregen welk uit Hong Kong komt. Deze klant neem een webhosting dienst bij ons af. Hij vraagt of de rekening gefactureerd kan worden op naam van zijn onderneming uit Hong Kong.
Onze vraag is nu hoe dien ik deze klant te factureren en welke eventuele overige regels dienen wij te hanteren?
Alvast bedankt.
mvg
Bryan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53620-hosting-dienst-factureren-aan-ondernemer-in-hongkong/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag