Workshop Webgebaseerd werken: Application Service Providing

Aanbevolen berichten

Kosteloze workshop van Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers.

 

Application Service Providing (ASP) is een dienst waarmee software applicaties via het internet worden aangeboden aan klanten, die op basis van het gebruik betalen. De aanbieder is hierbij de eigenaar van de applicatie, de gebruiker heeft een abonnement of een leasecontract. U hoeft zich dus niet bezig te houden met licenties en onderhoud. Omdat de aanbieder meerdere klanten gebruik laat maken van de applicatie wordt dure software nu ook bereikbaar voor kleinere ondernemers.

 

In deze workshop wordt een eerste vertaalslag gemaakt naar de mogelijkheden van ASP binnen uw eigen bedrijf.

 

Tijdstip: 13:00 - 16:00 uur

Locatie: Syntens, Waterstraat 47, Utrecht

Aanmelden: www.syntens.nl (klik op Agenda)

Kosten: Geen (dankzij bijdragen van het Ministerie van Economische Zaken)

Link naar reactie

op zich een goed initiatief, jammer dat er bijna nooit één doorgaat, beetje verspilde energie, dat inschrijven.

Cheers,

tim

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie

ze gaan alleen door als er voldoende deelnemers zijn, en die waren er de 6x dat ik me de eerste 4 maanden van dit jaar op verschillende lokaties voor verschillende workshops had ingeschreven geen één keer.

cheers :(

tim

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie

mwoa, mijn ervaring is waarschijnlijk (hopelijk!) niet representatief, het is een goed initiatief denk ik (als de workshops ècht inhoud hebben), en de kans is groter dat ze doorgaan als we ze hier online zetten :).

 

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie

Misschien zijn wij allen zo vooruitstrevend dat wij dergelijke workshops niet meer nodig hebben ;D

 

Ik vind het "workshops aanbieden" goede initiatieven, die door meerdere organisaties aangeboden worden.

 

Mijn ervaring is over het algemeen dat er bij de deelnemers in sommige gevallen te weinig knowhow is, en deze er aan het eind van de avond nog niet echt is of dat het soms meer lijkt op een verkooppraatje dit is goed dat is goed, neem nou maar een, enz.

 

Geef mij dan maar een gezellige discussie en borrel in Breukelen ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.