Ik ga met enkele vrienden een debatfestival organiseren. Nu vragen wij ons af hoe we dit het best kunnen regelen qua financien en belastingen en eventuele doorverkoop van het concept.
We hebben het liefst niet dat het geld op één van onze rekeningen staat, in verband met belastingaangifte e.d.. Wat kunnen wij het best doen? Het gaat om inkomsten en kosten van enkele duizenden euro's (ongeveer 1000-3000).
Is er voor een stichting per se een notaris nodig? Ik weet dat het aan te raden is, maar is het ook echt verplicht? En hoeveel kost een notaris anders ongeveer?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Erik Duindam
Erik Duindam
Ik ga met enkele vrienden een debatfestival organiseren. Nu vragen wij ons af hoe we dit het best kunnen regelen qua financien en belastingen en eventuele doorverkoop van het concept.
We hebben het liefst niet dat het geld op één van onze rekeningen staat, in verband met belastingaangifte e.d.. Wat kunnen wij het best doen? Het gaat om inkomsten en kosten van enkele duizenden euro's (ongeveer 1000-3000).
Is er voor een stichting per se een notaris nodig? Ik weet dat het aan te raden is, maar is het ook echt verplicht? En hoeveel kost een notaris anders ongeveer?
Alvast bedankt.
- Erik
PS. Kon niets nuttigs vinden met de zoekfunctie
Technisch innovator.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag