Ik werk als freelancer en kom zelf of via via aan mijn opdrachten. Als ik zelf aan het werk ben kan ik de aanbiedingen die ik krijg ook doorspelen naar mijn mede-ondernemers. En zo ook vice versa.
Het voordeel is dat ik zo in picture blijf bij bedrijven en dat ze mij altijd kunnen benaderen voor nieuwe opdrachten. Ook als ik niet beschikbaar ben, weet ik iemand die ze wel kan helpen.
En in return helpt het mij ook om via anderen aan een nieuwe opdracht te komen.
Het lijkt op een detacheringsconstructie, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wil dit niet doen tegen betaling.
Wie heeft er ervaring met op deze manier van samenwerken met andere professionals?
Zijn er risico's waar ik rekening mee moet houden?
Ben vooral op zoek naar de blinde vlekken, die ik nu (nog) niet zie vanuit mijn enthousiasme.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
upbeat
upbeat
Ik werk als freelancer en kom zelf of via via aan mijn opdrachten. Als ik zelf aan het werk ben kan ik de aanbiedingen die ik krijg ook doorspelen naar mijn mede-ondernemers. En zo ook vice versa.
Het voordeel is dat ik zo in picture blijf bij bedrijven en dat ze mij altijd kunnen benaderen voor nieuwe opdrachten. Ook als ik niet beschikbaar ben, weet ik iemand die ze wel kan helpen.
En in return helpt het mij ook om via anderen aan een nieuwe opdracht te komen.
Het lijkt op een detacheringsconstructie, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wil dit niet doen tegen betaling.
Wie heeft er ervaring met op deze manier van samenwerken met andere professionals?
Zijn er risico's waar ik rekening mee moet houden?
Ben vooral op zoek naar de blinde vlekken, die ik nu (nog) niet zie vanuit mijn enthousiasme.
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54063-samenwerking-met-mede-ondernemers-professionals/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag