Ik wil een student aannemen in mijn BV om verkoop te gaan doen. Het idee is dat hij zelf bepaalt wanneer en hoeveel hij werkt en vanuit huis de werkzaamheden verricht.
Ik wil een redelijk basisloon betalen en commissies op succesvolle verkopen.
Ik wil niet vastzitten aan het betalen van ongewerkte uren. Als de student 2 maanden moet blokken voor zijn studie, prima, maar dan is er geen loon, natuurlijk. Ik wil ook niet 3 uur per oproep betalen. Eigenlijk is er helemaal geen sprake van oproep, hij werkt wanneer hij wil.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
skruger
skruger
Hallo,
Ik wil een student aannemen in mijn BV om verkoop te gaan doen. Het idee is dat hij zelf bepaalt wanneer en hoeveel hij werkt en vanuit huis de werkzaamheden verricht.
Ik wil een redelijk basisloon betalen en commissies op succesvolle verkopen.
Ik wil niet vastzitten aan het betalen van ongewerkte uren. Als de student 2 maanden moet blokken voor zijn studie, prima, maar dan is er geen loon, natuurlijk. Ik wil ook niet 3 uur per oproep betalen. Eigenlijk is er helemaal geen sprake van oproep, hij werkt wanneer hij wil.
Hoe zou zo'n contract eruit zien?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54205-flexcontract-student-met-commissies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag