Wij willen voor ons bedrijf VOIP inzetten. Het bedrijf die deze dienst levert werkt op prepaidbasis.
Wij krijgen dus geen maandelijkse factuur, alleen een factuur voor de opwaardering. Dienen wij de opwaardeerkosten eenmalig in te boeken als telefoonkosten (als het tegoed op is een nieuwe boeking)? Of moeten wij net zoals een payment service provider elke 'transactie' apart boeken onder een handmatig aangemaakte grootboekrekening?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bas-services
bas-services
Beste,
Wij willen voor ons bedrijf VOIP inzetten. Het bedrijf die deze dienst levert werkt op prepaidbasis.
Wij krijgen dus geen maandelijkse factuur, alleen een factuur voor de opwaardering. Dienen wij de opwaardeerkosten eenmalig in te boeken als telefoonkosten (als het tegoed op is een nieuwe boeking)? Of moeten wij net zoals een payment service provider elke 'transactie' apart boeken onder een handmatig aangemaakte grootboekrekening?
Ik hoor het graag en bij voorbaat dank.
Bas
SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54210-prepaid-voip/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag