25/5 Innozuid | Innovatieve ondernemers in het zuiden

Aanbevolen berichten

zie: www.innozuid.nl

 

InnozuiD 2005 is dé bijeenkomst voor en door Zuid Nederlandse bedrijven en instellingen, die “veel” met vernieuwend ondernemerschap van doen hebben. Onderwijsinstellingen, Overheidsinitiatieven, grote bedrijven, banken, accountants, adviesorganisaties, BusinessAngelNetwerken, allen tezamen gaan de bezoekers een bijzondere dag bieden. Een veelheid aan workshops, dialogen, contacten en trainingen vinden plaats in een bijzonder actieve en plezierige ambiance. Ter leringh ende vermaeck!! Welk onderdeel u ook wilt volgen, met wie u ook wilt spreken, er wordt van u een forse inzet en een open, toegankelijke houding verwacht. Of u nu onderzoeker, wetenschapper, ondernemer of investeerder bent, op deze dag kunt u al doende en zelfs spelenderwijs leren. Wij geloven in de combinatie van kennis, kunde & koopmanschap, evenals in de samenhang van praktijk en theorie . Ervaren en startende ondernemers dagen elkaar uit om tot betere resultaten te komen en een goed koopman te worden!

 

Klik hier om aan te melden!

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Zijn er HLeden die dit jaar van plan zijn de tocht naar wereldstad Geleen te wagen?

 

Geleen? Nooit van gehoord, klinkt niet alsof ik er makkelijk met de trein vanuit Leeuwarden kan komen. Dus waarschijnlijk niet.

 

EDIT: en tis tijdens mijn examens, dus ik kom zeker weten niet :)

Link naar reactie

Daar wil ik eigenlijk wel naar toe, ik moet alleen de knoop nog effies doorhakken ;)

 

Tjakka ... HAK! :o

 

aanmelden

 

Ik kreeg een bevestigingsmail, is dat nou die positieve energie ?

 

Nee, die energie komt uit het stellen van de daad!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.