Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Indicatie consultant prijs

Geplaatst:

Focus101

Beste Higherlevels :)

 

Ondanks dat ik momenteel bezig ben met mijn eigen bedrijf heb ik een opdracht gekregen om een website te renoveren vanuit marketing & sales perspectief. Nu maakt het voor deze post vrij weinig uit wat de daad werkelijke verandering is, maar hoe zal ik deze factureren?

 

Graag wil ik weten wat een indicatie prijs vanuit dit fourm is ten opzichte van een consultant in de marketing.

Het 'intake' gesprek waarop ik de factuur zou maken heb ik niet gerekend omdat we elkaar al een tijd kennen.

Zouden jullie gewoon een uurtarief nemen en dat keer het aantal uur waarop ik bezig ben met het plan? Of is het beter om gewoon te zeggen voor 200 euro schrijf ik een plan voor je dat de besproken punten bevat.

 

Graag zie ik een antwoord tegemoet :)

 

Met vriendelijke groet,

 

Wouter!

Featured Replies

Geplaatst:

Sander.J

Als klant zou ik het fijn vinden om gewoon een vast bedrag af te spreken in plaats van een uurtarief zonder dat ik weet waar het schip dan strandt.

 

Wat een normaal bedrag zou zijn is lastig zo te zeggen, hoe groot is de site? Hoe groot zijn de wijzigingen? Hoe uitgebreid is het plan? etc.

 

Als ik jou was zou ik kijken hoeveel tijd je denkt bezig te zijn, dat vermenigvuldigen met je gewenste uurtarief en dat bedrag als vaste prijs aanbieden.

 

succes!

Geplaatst:

voip

Als je elkaar al langer kent zou ik voor jezelf inschatten hoeveel uur je er aan kwijt bent en gewoon een fixed-fee rekenen. Een uurtarief rond de 75 euro is volgens mij redelijk gebruikelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.