Geplaatst: 20 augustus 200222 j Gast Kanban Wat is dit nou weer? Ingezonden door BestlinQ! Bedankt! Voor de "wat is dit" nummers 6,7,8,9 enz kun je je plaatje mailen aan evertlemmens@hetnet.nl. Dan maak ik er iedere week een nieuwe topic van! Succes iedereen en laat die creative brains maar eens flink knarsen! ::)
Geplaatst: 20 augustus 200222 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Het lijkt me iets met Chanukah te maken te hebben? Een automatische Chanukah kandelaar zodat je niet steeds zelf de kaarsjes hoeft aan te steken ??? HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Ik zie een pompje, twee gewichten en ontstekingsdingen die ervan kunnen Tis een weegschaal of een zichzelf bedienende kandelaar of een bom ? Zit ik warm, warm, warm ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Patrick de Boevere 153 berichten 8 Trofeeën 9 Reputatie Apparaat om de lekdichtheid van vloerverwarmingsbuizen te testen. Met de pomp breng je het systeem op druk, via de koppelingen sluit je de slangen eenvoudig aan??? Koosjer systeempje. :) Serenity systems design www.serenity.nl
Geplaatst: 20 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Ja Kermie je zit warm.... ;D PdB je hebt een levendige fantasie. Geweldig ga zo door. ;D
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Tis een bom ... gevonden in de Lade van bin ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 20 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Op 20-8-2002 om 13:43, Kermie zei: Tis een bom ... gevonden in de Lade van bin ! Zulke innovatieve ideeën liggen niet in de Lade van bin!
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Okay, okay ... ik zat warm. Ehhhh ... tis een combinatie van weegschaal om kruit af te wegen en die dingen die eraf kunnen stop je dan in je gun ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 20 augustus 200222 j I.Smid 339 berichten 8 Trofeeën 6 Reputatie Yezzz, mag ik weer meedoen? ::) het is een door een pompje aangedreven schroeven schieter. Erg handig als je 9 gaatjes in je plafond wil hebben ;D een moeren schieter (extra functionaliteit) die de moeren om de bouten schiet .. ...toch? ;D Follow your dream, Feel the fear and do it anyway
Geplaatst: 20 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Net niet, maar ik ben zo blij dat er zulke creatieven mensen op dit Forum aanwezig zijn. ;)
Geplaatst: 20 augustus 200222 j reafro 168 berichten 8 Trofeeën 3 Reputatie Een gasgestookte Chanukah, met verwisselbare patronen en apparatuur om de gasdruk constant te houden??? CAD-ondersteuning PLUS?? www.iarf.nl mail of bel gerust! Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Zitten we allemaal warm ... 8) het heeft dus wel met schieten te maken! Zrski vond me al agressief vandaag, ik heb fantasie genoeg, maar in dit geval moet ik toch echt aan guns denken. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 20 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Zrski raadde het eigenlijk gelijk al. Maar we waren eigenlijk beniewd wat voor reacties er nog meer zouden komen. Mischien konden we voor het product nog ander patent aanvragen. ;) LOL Het is een olie gestookte Chanukah waarbij je inderdaat niet alle kaarsjes elke keer hoeft aan te steken. Nadeel of humor van het apparaat. Het kan leuke effecten geven wanneer je hem in het donker met olie moet bijvullen. Ik weet ook niet of dat verzekerd is ;)
Geplaatst: 20 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Op voor vraagstuk nummer 6. ;)
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Jowwww .... zrski heeft dé prijs gewonnen ? Hi, hi ... wel okay hoor dat je ons in spanning hebt gelaten. Kon ik goed gebruiken vandaag ! Ik vind deze thread als ik niet brain dead genoeg ben voor off topic, maar wel brain dead genoeg om niet te kunnen werken ... the best there is ! NEXT Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 20 augustus 200222 j Gast Kanban Gaan we iedere dag meteen de oplossing geven! Het niveau moet omhoog! Iemand nog moeilijkere vindingen in de aanbieding? Kanban
Geplaatst: 21 augustus 200222 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie yeye ik ben de winnaar! ;D ;D ;D HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 21 augustus 200222 j BestlinQ 201 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie Groot applaus voor zrski, Alleen zullen nu het niet veel horen ;) Goeie morgen jij bent ook vroeg. 8)
Geplaatst: 21 augustus 200222 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Begin meestal rond een uur of zeven ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 21 augustus 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Op 20-8-2002 om 17:30, Kanban zei: Gaan we iedere dag meteen de oplossing geven! Het niveau moet omhoog! Iemand nog moeilijkere vindingen in de aanbieding? Alridy ... naar een hoger niveau ! Dus kom maar op !!!! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Gast Kanban
Wat is dit nou weer? Ingezonden door BestlinQ!
Bedankt!
Voor de "wat is dit" nummers 6,7,8,9 enz kun je je plaatje mailen aan evertlemmens@hetnet.nl. Dan maak ik er iedere week een nieuwe topic van!
Succes iedereen en laat die creative brains maar eens flink knarsen!
::)