2 weken geleden een topic aangemaakt over boekhouden in e-boekhouden. Deze afspraak is inmiddels verzet, dus ben ik in de tussentijd de boekhouding aan het proberen in Excel.
Ik ben deze excel sheet aan het testen en het bevalt mij eigenlijk wel, echter stuit ik natuurlijk weer op 1 probleempje.
Na het importeren van mijn producten krijg ik een factuur van TNT die er als volgt uitziet:
Vracht 0.00
BTW bij invoer 29.44
Douane Administratie Kosten 15.00
Totaal niet belastbaar BTW 44.44
Vraag 1) Welk bedrag kan ik nu terugvragen van de belasting?
Vraag 2) Hoe kan ik dit het beste inboeken in excel, want ik kan bij de bedragen die ik invoer alleen 0, 6 of 21% btw kiezen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Amargo
Amargo
Beste forumleden,
2 weken geleden een topic aangemaakt over boekhouden in e-boekhouden. Deze afspraak is inmiddels verzet, dus ben ik in de tussentijd de boekhouding aan het proberen in Excel.
Ik ben deze excel sheet aan het testen en het bevalt mij eigenlijk wel, echter stuit ik natuurlijk weer op 1 probleempje.
Na het importeren van mijn producten krijg ik een factuur van TNT die er als volgt uitziet:
Vracht 0.00
BTW bij invoer 29.44
Douane Administratie Kosten 15.00
Totaal niet belastbaar BTW 44.44
Vraag 1) Welk bedrag kan ik nu terugvragen van de belasting?
Vraag 2) Hoe kan ik dit het beste inboeken in excel, want ik kan bij de bedragen die ik invoer alleen 0, 6 of 21% btw kiezen.
Bvd
Administratie.xls
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54589-boekhouding-in-excel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag