• 0

waar te beginnen (lockpick webshop)

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

• 0

Heb je al bedrijven op het oog? Zo ja, gewoon even een e-mailtje sturen. Of beter nog, even bellen.

Als je dit niet goed durft, er is op dit forum genoeg te vinden over het onderwerp en wat je er aan kan doen etc. ;)

Als je nog géén bedrijven op het oog hebt, de Gouden Gids en Google proberen?

• 0

Nee, ik heb geen NOVA gekeken gister.

Ik ben zelf eigenaar van de site www.lockpickers.nl

Daar geven wij informatie over de sport, en hebben wij een forum opstaan.

Nu wil ik ook setjes gaan verkopen, dus het is gewoon voor de hobbyisten..

Over dat mailen of bellen naar een bedrijf, bedoel je daar een bedrijf mee die de setjes verkoopt, of die de setjes maakt?

• 0

Zou het misschien zo zijn dat deze bedrijven vooral leveren aan erkende slotenhandelaren.

Sport of niet, als je aangehouden wordt, en toevallig stuit men op dit gereedschap, dan heb je een probleem.

Het valt dan gewoon onder inbrekersgereedschap.

• 0

Wel goede timing ;) In die uitzending van NOVA (zie linkje voor streaming video) zijn een aantal mensen geinterviewed van een vereniging/club voor lockpickers. Mocht je die nog niet kennen kun je daar misschien informatie inwinnen over waar ze hun spullen vandaan halen.

De genoemde speciale sleutels zijn overigens niet illegaal.

• 0

Ik weet niet of je er wat mee kunt, maar ik zag een tijdje terug deze inkoopactie: http://www.inkoopactie.net/ia/5wdwlq1n

Het lijkt me logisch dat die dingen ergens ingekocht worden, misschien kan je organisator van dat geheel je verder helpen?

• 0

Ik ben totaal nieuw in het ondernemers wereldje, en ik heb een paar beginners vragen.

Ik ben van plan om over internet een klein Lockpick webshopje te gaan beginnen. Nu is mijn vraag, hoe kom ik in contact met bedrijven die lockpicks verkopen.

Alvast bedankt!

Koen B

Houdt lockpick in dat je voor de lol sloten gaat openbreken?

• 0

Www.alibaba.com lockpick sets en je vind er genoeg! Maak duidelijke afspraken en probeer een kleine beatelling af te nemen. komt het spul goed over En is het verzonden volgens afgesproken normen dan zou het jou partner wel eens kunnen zijn die je zoekt

N. Zwanen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar