Begin 2006 gaan we een debat-evenement organiseren voor jongeren (bovenbouw HAVO/VWO, voor ongeveer 200 man uit heel Nederland, voornamelijk Zuid-Holland). Nu zitten we met de financiering. We streven ernaar om het voor de participanten gratis te houden. We gaan dus proberen sponsors te vinden. Het gaat niet om heel veel geld (enkele honderden euro's totaal zou al mooi zijn).
Omdat ik weinig ervaring heb met sponsoring hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen. Hoe pak je zoiets nou aan?
Wat we tot nu toe globaal hebben bedacht is:
- Bedrijven zoeken die iets zien in bovenbouw HAVO/VWO
- Universiteiten/Hoge Scholen voor bijvoorbeeld gastsprekers/trainers (dus in natura)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Erik Duindam
Erik Duindam
Begin 2006 gaan we een debat-evenement organiseren voor jongeren (bovenbouw HAVO/VWO, voor ongeveer 200 man uit heel Nederland, voornamelijk Zuid-Holland). Nu zitten we met de financiering. We streven ernaar om het voor de participanten gratis te houden. We gaan dus proberen sponsors te vinden. Het gaat niet om heel veel geld (enkele honderden euro's totaal zou al mooi zijn).
Omdat ik weinig ervaring heb met sponsoring hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen. Hoe pak je zoiets nou aan?
Wat we tot nu toe globaal hebben bedacht is:
- Bedrijven zoeken die iets zien in bovenbouw HAVO/VWO
- Universiteiten/Hoge Scholen voor bijvoorbeeld gastsprekers/trainers (dus in natura)
(dus doelgroepgericht)
Maar hoe ga je die bedrijven vinden en benaderen?
Technisch innovator.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag